Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/3710
Назва: Структура і критерії готовності майбутніх учителів до асоціативного навчання іноземних мов учнів початкової школи
Інші назви: Структура и критерии готовности будущих учителей к ассоциативному обучению иностранным языкам учеников начальной школы
The structure and criteria of the teachers` readiness for the associative teaching of younger pupils
Автори: Гусак, Людмила Євгенівна
Дата публікації: 2013
Видавництво: Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка
Ключові слова: майбутній учитель іноземної мови початкової школи
готовність
готовність фахівців до професійної педагогічної діяльності
Серія/номер: Педагогіка
Короткий огляд (реферат): Проанализирована смысловая сущность понятий: «готовность», «готовность специалистов к профессиональной педагогической деятельности», «готовность будущих учителей к реализации ассоциативного обучения иностранных языков младших школьников». На основе авторского определения готовности будущих учителей к ассоциативному обучению иностранных языков младших школьников определены компоненты, показатели, критерии и уровни готовности студента к указанной деятельности.
In the article the author analyses the essence of readiness, the readiness for professional activity, readiness for professional pedagogical activity and readiness for associative teaching of younger pupils. On the basis of determination of the notion «readiness for associative teaching of younger pupils» the components, criteria and levels of readiness are determined.
Проаналізовано змістову суть понять «готовність», «готовність фахівців до професійної педагогічної діяльності», «готовність майбутніх учителів до впровадження асоціативного навчання іноземних мов молодших школярів». На основі авторського тлумачення готовності майбутніх учителів до впровадження асоціативного навчання іноземних мов молодших школярів визначено компоненти, показники, критерії та рівні готовності студента до вказаної діяльності.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/3710
Власник авторського права: © Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка
Розташовується у зібраннях:Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка, 2013, № 2

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
HUSAK.pdf255,12 kBUnknownПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.