Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/391
Название: Дидактичні умови застосування методу проектів у профільному навчанні старшокласників
Другие названия: Дидактические условия применения метода проектов в профильном обучении старшеклассников
Didactic terms of using project-based learning method in specialized education of high school students
Авторы: Петровський, Сергій Степанович
Библиографическое описание: Петровський, С. С. Дидактичні умови застосування методу проектів у профільному навчанні старшокласників / С. С. Петровський // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету ім. Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка : вип. присвяч. актуальним проблемам сучасної технологічної та проф. освіти / гол. ред. Г. Терещук ; редкол.: Л. Вознюк, В. Кравець, В. Мадзігон [та ін]. – Тернопіль, 2011. – № 3. – С. 105-109.
Дата публикации: авг-2011
Издательство: Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка
Ключевые слова: нові інформаційні технології навчання
дидактика
професійна освіта
метод проектів
Краткий осмотр (реферат): У статті проаналізовано дидактичні умови застосування методу проектів у профільному навчанні старшокласників. Розглянуто особливості застосування цього методу у профільному навчанні учнів старшої школи. Та робиться висновок, що доцільно визначати тематику навчальних проектів з урахуванням навчальної ситуації, природних професійних інтересів і здібностей учнів. Виокремлено умову застосування методу проектів у профільному навчанні як зорієнтованість змісту навчальної діяльності на види діяльності, які домінують для суб’єкту навчання в його майбутній діяльності. Сформульовано дидактичні умови застосування методу проектів у профільному навчанні інформатики учнів старшої школи.
В статье проанализированы дидактические условия применения метода проектов в профильном обучении старшеклассников. Рассмотрены особенности применения этого метода в профильном обучении учащихся старшей школы. И делается вывод, что целесообразно определять тематику учебных проектов с учетом учебной ситуации, природных профессиональных интересов и способностей учащихся. Выделены условия применения метода проектов в профильном обучении как ориентированность содержания учебной деятельности на виды деятельности, которые доминируют для субъекта обучения в его будущей деятельности. Сформулированы дидактические условия применения метода проектов в профильном обучении информатике учащихся старших классов.
The article analyzes the use of didactic conditions of project-based learning in specialized education of high school students. The features of the project-based method in the specialized education of high school students. And it is concluded that it is expedient to define topics of training projects based on the learning situation, natural professional interests and abilities of students. The conditions of usage of project-based learning as a core focus on the content of educational activities that dominates the subject of study in its future activities are highlited. Teaching conditions of the usage of project-based learning informational technologies (IT) in specialisededucation of high school students.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/391
Владелец авторского права: © "Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету ім. В. Гнатюка"
Располагается в коллекциях:Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка, 2011, № 3

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Petrovskuj.pdf186,64 kBUnknownПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.