Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/397
Название: Проектування етнохудожнього середовища в контексті професійної підготовки майбутніх педагогів
Другие названия: Проектирование этнохудожественной среды профессиональной подготовки будущих педагогов
Projecting of ethno-artistic environment of the future pedagogues professional preparation
Авторы: Бучківська, Галина Вікентіївна
Библиографическое описание: Бучківська, Г. В. Проектування етнохудожнього середовища в контексті професійної підготовки майбутніх педагогів / Г. В. Бучківська // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету ім. Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка : вип. присвяч. актуальним проблемам сучасної технологічної та проф. освіти / гол. ред. Г. Терещук ; редкол.: Л. Вознюк, В. Кравець, В. Мадзігон [та ін]. – Тернопіль, 2011. – № 3. – С. 142-147.
Дата публикации: авг-2011
Издательство: Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка
Ключевые слова: етнохудожнє середовище
професійна підготовка педагогів
музей народного мистецтва
Краткий осмотр (реферат): Висвітлено досвід організації сучасного музею народного декоративно-прикладного мистецтва у педагогічному вищому навчальному закладі, що є одним з ефективних засобів прилучення учнівської молоді до культурної спадщини та духовних цінностей народу. Визначено, що важливе місце у системі формування творчої активності студентської молоді посідає етнохудожнє середовище, яке інтегрує у собі побутові, мистецькі, педагогічні традиції. Розкрито потенціал народного мистецтва у проектуванні етнохудожнього середовища в системі професійної підготовки педагогів.
Показан опыт организации современного музея народного декоративно-прикладного искусства в педагогическом высшем учебном заведении, что есть одним из эффективных средствприобщения студенческой молодежи к культурномунаследию и духовным ценностям народа. Определено, что важное место в системе формирования творческой активности студенческой молодежи занимает этнохудожественная среда, которая интегрирует в себе бытовые, художественные, педагогические традиции. Расскрыт потенциал народного искусства в проектировании этнохудожественной среды в системе профессиональной подготовки педагогов.
The experience of modern museum of folk decorative-applied art organization in higher educational pedagogical institutions, which is one of the effective means of incorporating of students to cultural heritage and spiritual values of nation, is reviewed. It is determined that the important place in the system of formation creative activity of the students belongs to ethno-artistic environment, which integrates everyday, artistic, pedagogical traditions. The potential of folk art in projecting ethno-artistic environment within the context of professional preparation of pedagogues has been revealed.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/397
Владелец авторского права: © "Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету ім. В. Гнатюка"
Располагается в коллекциях:Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка, 2011, № 3

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Bychkivska.pdf142,64 kBUnknownПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.