Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/409
Назва: Методичні аспекти застосування інформаційно-комунікаційних технологій на уроках креслення в школі технологічного профілю
Інші назви: Методические аспекты применения информационно-комуникационных технологий на уроках чертежа в школе технологического профиля
Methodical aspects of application of informatively-communication technologies on the lessons of draft at technological school
Автори: Сопіга, Віктор Борисович
Бібліографічний опис: Сопіга, В. Б. Методичні аспекти застосування інформаційно-комунікаційних технологій на уроках креслення в школі технологічного профілю / В. Б. Сопіга // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету ім. Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка : вип. присвяч. актуальним проблемам сучасної технологічної та проф. освіти / гол. ред. Г. Терещук ; редкол.: Л. Вознюк, В. Кравець, В. Мадзігон [та ін]. – Тернопіль, 2011. – № 3. – С. 205-210.
Дата публікації: сер-2011
Видавництво: Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка
Ключові слова: комп’ютерні технології
Компас-3D
програмне забезпечення
креслення
Короткий огляд (реферат): Розкрито основні методичні аспекти навчання креслення за допомогою комп’ютерних систем. Визначено цілі, зміст і алгоритм застосування програми Компас-3D для вирішення типових задач з креслення. Обґрунтовано доцільність використання графічного редактора Компас-3D під час вивчення окремих тем «Загальні вимоги до оформлення креслень», «Геометричні побудови на кресленнях», «Креслення плоских предметів», «Креслення в системі прямокутних проекцій». Розкрито алгоритм використання програмного засобу Компас-3D на прикладі теми «Креслення в системи прямокутних проекцій».
Раскрыты основные методические аспекты обучения чертежи с помощью компьютерных систем, определены цели, содержание и алгоритм применения программы Компас-3D для решения типовых задач по черчению. Обоснована целесообразность использования графического редактора Компас-3D при изучении отдельных тем «Общие требования к оформлению чертежей», «Геометрические построения на чертежах», «Чертеж плоских предметов», «Чертежи в системе прямоугольных проекций». Раскрыт алгоритм использования программного средства Компас-3D на примере темы «Чертежи в системе прямоугольных проекций».
Reveals the basic methodological aspects of drafting study through a computer system, the objectives, content and algorithm application program KOMPAS-3D to solve the typical problems of drafting. Defined cognitive value, feasibility of using a graphical editor of Kompas-3D in the study of specific topics «General requirements for design drafts», «Geometric construction of the drafts», «Drafting planar objects», «Drafting in the system of rectangular projections». Algorithm reveals the use of the product KOMPAS-3D for example the theme «Sketching in the system of rectangular projections».
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/409
Власник авторського права: © "Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету ім. В. Гнатюка"
Розташовується у зібраннях:Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка, 2011, № 3

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Sopiga.pdf207,11 kBUnknownПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.