Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/415
Назва: Дидактичний супровід організації навчальної діяльності майбутніх учителів трудового навчання як системоутворювальний чинник інформаційної культури
Інші назви: Дидактическое сопровождение организации учебной деятельности будущих учителей трудового обучения как системообразующий фактор информационной культуры
Didactic accompaniment of educational activities’ organisation of the future of labor study teachers as a system-forming factor of informational culture
Автори: Волкова, Наталія Валентинівна
Бібліографічний опис: Волкова, Н. В. Дидактичний супровід організації навчальної діяльності майбутніх учителів трудового навчання як системоутворювальний чинник інформаційної культури / Н. В. Волкова // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету ім. Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка : вип. присвяч. актуальним проблемам сучасної технологічної та проф. освіти / гол. ред. Г. Терещук ; редкол.: Л. Вознюк, В. Кравець, В. Мадзігон [та ін]. – Тернопіль, 2011. – № 3. – С. 236-241.
Дата публікації: сер-2011
Видавництво: Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка
Ключові слова: майбутні учителі трудового навчання
дидактичний супровід
інформаційна культура
Короткий огляд (реферат): У статті порушується проблема розроблення дидактичного супроводу організації навчальної діяльності майбутніх учителів трудового навчання як системоутворювальний чинник інформаційної культури. Наведено приклади вправ і завдань, що сприяють ефективному формуванню інформаційної культури майбутніх фахівців.
В статье раскрывается проблема разработки дидактического сопровождения организации учебной деятельности будущих учителей трудового обучения как системообразующий фактор информационной культуры. Приведены примеры упражнений и заданий, которые способствуют эффективному формированию информационной культуры будущих специалистов.
The article deals with the developing of the didactic accompaniment of educational activities’ organization of the future of labor study teachers as a system-forming factor of informational culture. The examples of exercises and tasks are shown. They help the effective informational culture formation of future specialists.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/415
Власник авторського права: © "Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету ім. В. Гнатюка"
Розташовується у зібраннях:Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка, 2011, № 3

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Volkova.pdf116,57 kBUnknownПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.