Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/417
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorМоштук, Василь Васильович-
dc.date.accessioned2011-10-13T08:03:14Z-
dc.date.available2011-10-13T08:03:14Z-
dc.date.issued2011-08-
dc.identifier.citationМоштук, В. В. Культурно-освітній простір вищого навчального закладу як важливий чинник формування проектно-технологічної культури майбутнього вчителя технологій і креслення / В. В. Моштук // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету ім. Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка : вип. присвяч. актуальним проблемам сучасної технологічної та проф. освіти / гол. ред. Г. Терещук ; редкол.: Л. Вознюк, В. Кравець, В. Мадзігон [та ін]. – Тернопіль, 2011. – № 3. – С. 247-255.en_US
dc.identifier.urihttp://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/417-
dc.description.abstractЗроблено аналіз підходів до простору як філософської категорії, визначено співвідношення понять «простір» і «середовище» в освітньому аспекті, виявлено зв’язки між базовими поняттями в просторовому вимірі. Подано авторське трактування поняття «проектно-технологічна культура». Досліджено структуру й динаміку культурно-освітнього простору ВНЗ як теоретико-методологічного феномена сучасної моделі формування проектно-технологічної культури вчителя технологій і креслення. Розкрито умови, змістові етапи та фази формування ПТК студента в умовах культурно-освітнього простору ВНЗ.en_US
dc.description.abstractПроведен анализ подходов к пространству как философской категории, определено соотношение понятий «пространство» и «среда» в образовательном аспекте; обнаружены связи между базовыми понятиями в пространственном измерении. Представлена авторская трактовка понятия «проектно-технологическая культура». Исследовано структуру и динамику культурно-образовательного пространства вуза как теоретико-методологического феномена современной модели формирования проектно-технологической культуры учителя технологий и черчения. Раскрыты условия, смысловые этапы и фазы формирования ПТК студента в условиях культурно-образовательного пространства ВНЗ.en_US
dc.description.abstractAn analysis of approaches to the space as a philosophical category is held, relationship between the concepts «space» and «environment» in the educational aspect is defined; the links between the basic concepts of spatial dimension are found. Author’s interpretation of the concept of «design-technological culture is presented». Structure and dynamics of cultural and educational space of the university as a theoretical and methodological phenomenon of the modern model of the project-technological culture formation of technology and drafting teacher is investigated. The conditions, meaningful steps and phases of the formation of PTC of student in conditions of cultural and educational space of HEI are revealed.en_US
dc.language.isouken_US
dc.publisherТернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюкаen_US
dc.subjectсоціокультурний простірen_US
dc.subjectкультурно-освітній простірen_US
dc.subjectпроектно-технологічне середовищеen_US
dc.subjectпроектно-технологічна культураen_US
dc.titleКультурно-освітній простір вищого навчального закладу як важливий чинник формування проектно-технологічної культури майбутнього вчителя технологій і кресленняen_US
dc.title.alternativeКультурно-образовательное пространство вуза как важный фактор формирования проектно-технологической культуры будущего учителя технологий и черченияen_US
dc.title.alternativeCultural and educational space of hei as important factor of the formation of project-technological culture of future technologies and drafting teacheren_US
dc.typeArticleen_US
dc.rights.holder© "Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету ім. В. Гнатюка"uk
Располагается в коллекциях:Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка, 2011, № 3

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Myshtyk.pdf734,17 kBUnknownПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.