Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/417
Назва: Культурно-освітній простір вищого навчального закладу як важливий чинник формування проектно-технологічної культури майбутнього вчителя технологій і креслення
Інші назви: Культурно-образовательное пространство вуза как важный фактор формирования проектно-технологической культуры будущего учителя технологий и черчения
Cultural and educational space of hei as important factor of the formation of project-technological culture of future technologies and drafting teacher
Автори: Моштук, Василь Васильович
Бібліографічний опис: Моштук, В. В. Культурно-освітній простір вищого навчального закладу як важливий чинник формування проектно-технологічної культури майбутнього вчителя технологій і креслення / В. В. Моштук // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету ім. Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка : вип. присвяч. актуальним проблемам сучасної технологічної та проф. освіти / гол. ред. Г. Терещук ; редкол.: Л. Вознюк, В. Кравець, В. Мадзігон [та ін]. – Тернопіль, 2011. – № 3. – С. 247-255.
Дата публікації: сер-2011
Видавництво: Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка
Ключові слова: соціокультурний простір
культурно-освітній простір
проектно-технологічне середовище
проектно-технологічна культура
Короткий огляд (реферат): Зроблено аналіз підходів до простору як філософської категорії, визначено співвідношення понять «простір» і «середовище» в освітньому аспекті, виявлено зв’язки між базовими поняттями в просторовому вимірі. Подано авторське трактування поняття «проектно-технологічна культура». Досліджено структуру й динаміку культурно-освітнього простору ВНЗ як теоретико-методологічного феномена сучасної моделі формування проектно-технологічної культури вчителя технологій і креслення. Розкрито умови, змістові етапи та фази формування ПТК студента в умовах культурно-освітнього простору ВНЗ.
Проведен анализ подходов к пространству как философской категории, определено соотношение понятий «пространство» и «среда» в образовательном аспекте; обнаружены связи между базовыми понятиями в пространственном измерении. Представлена авторская трактовка понятия «проектно-технологическая культура». Исследовано структуру и динамику культурно-образовательного пространства вуза как теоретико-методологического феномена современной модели формирования проектно-технологической культуры учителя технологий и черчения. Раскрыты условия, смысловые этапы и фазы формирования ПТК студента в условиях культурно-образовательного пространства ВНЗ.
An analysis of approaches to the space as a philosophical category is held, relationship between the concepts «space» and «environment» in the educational aspect is defined; the links between the basic concepts of spatial dimension are found. Author’s interpretation of the concept of «design-technological culture is presented». Structure and dynamics of cultural and educational space of the university as a theoretical and methodological phenomenon of the modern model of the project-technological culture formation of technology and drafting teacher is investigated. The conditions, meaningful steps and phases of the formation of PTC of student in conditions of cultural and educational space of HEI are revealed.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/417
Власник авторського права: © "Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету ім. В. Гнатюка"
Розташовується у зібраннях:Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка, 2011, № 3

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Myshtyk.pdf734,17 kBUnknownПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.