Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/4201
Название: Роль практичного складника в підвищенні грамотності студентів під час вивчення курсу «Лінгвістичні основи документознавства»
Авторы: Шкіцька, Ірина
Библиографическое описание: Шкіцька, І. Роль практичного складника в підвищенні грамотності студентів під час вивчення курсу "Лінгвістичні основи документознавства" [Текст] / І. Шкіцька // Studia Methodologica / Volodymyr Hnatyuk National Pedagogic University of Ternopil ; Editorial Board: O. Kutsa, N. Poplavs'ka, M. Tkachuk, T. Vil'chyns'ka. – Ternopil : TNPU, 2014. – Issue 36. – С. 14–18. – Бібліогр. в кінці ст.
Дата публикации: 2014
Издательство: Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка
Ключевые слова: активізація пізнавальної діяльності
Краткий осмотр (реферат): У статті репрезентовано розроблений автором комплекс вправ із дисципліни "Лінгвіс-тичні основи документознавства", що сприяє підвищенню грамотності студентів вищих на-вчальних закладів, які здобувають спеціальність "Документознавство та інформаційна ді-яльність". Подано рекомендації щодо добору та формулювання завдань до різних тем для забезпечення системності, логічності й ефективності навчального процесу. Практичний складник розглянуто як передумову підвищення грамотності студентів-документознавців.
В статье представлено разработанный автором комплекс упражнений по предмету "Лингвистические основы документоведения", который способствует повышению грамотности студентов высших учебных заведений, осваивающих специальность "Документове-дение и информационная деятельность". Автор дает рекомендации по подбору и форму-лированию заданий к разным темам для обеспечения системности, логичности и эффективности учебного процесса. Практическая составляющая рассматривается как залог повышения грамотности студентов-документоведов.
The exercises complex, developed by the author for the course "Linguistic Basics of Rec-ords Management", is represented in the article. It promotes increasing of literacy of university students who take their degree on "Documentology and informational activity". The author gives recommendations for the selection and formulation of exercises at different topics to provide a systemic character, consistency and effectiveness of learning process. The practical component is considered to be a basis of a student-documentologist’s literacy increasing.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/4201
Владелец авторского права: © Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка
Располагается в коллекциях:Studia Methodologica. Вип. 36

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Shkitska.pdf356,3 kBUnknownПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.