Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/4201
Title: Роль практичного складника в підвищенні грамотності студентів під час вивчення курсу «Лінгвістичні основи документознавства»
Authors: Шкіцька, Ірина
Bibliographic description (Ukraine): Шкіцька, І. Роль практичного складника в підвищенні грамотності студентів під час вивчення курсу "Лінгвістичні основи документознавства" [Текст] / І. Шкіцька // Studia Methodologica / Volodymyr Hnatyuk National Pedagogic University of Ternopil ; Editorial Board: O. Kutsa, N. Poplavs'ka, M. Tkachuk, T. Vil'chyns'ka. – Ternopil : TNPU, 2014. – Issue 36. – С. 14–18. – Бібліогр. в кінці ст.
Issue Date: 2014
Publisher: Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка
Keywords: активізація пізнавальної діяльності
Abstract: У статті репрезентовано розроблений автором комплекс вправ із дисципліни "Лінгвіс-тичні основи документознавства", що сприяє підвищенню грамотності студентів вищих на-вчальних закладів, які здобувають спеціальність "Документознавство та інформаційна ді-яльність". Подано рекомендації щодо добору та формулювання завдань до різних тем для забезпечення системності, логічності й ефективності навчального процесу. Практичний складник розглянуто як передумову підвищення грамотності студентів-документознавців.
В статье представлено разработанный автором комплекс упражнений по предмету "Лингвистические основы документоведения", который способствует повышению грамотности студентов высших учебных заведений, осваивающих специальность "Документове-дение и информационная деятельность". Автор дает рекомендации по подбору и форму-лированию заданий к разным темам для обеспечения системности, логичности и эффективности учебного процесса. Практическая составляющая рассматривается как залог повышения грамотности студентов-документоведов.
The exercises complex, developed by the author for the course "Linguistic Basics of Rec-ords Management", is represented in the article. It promotes increasing of literacy of university students who take their degree on "Documentology and informational activity". The author gives recommendations for the selection and formulation of exercises at different topics to provide a systemic character, consistency and effectiveness of learning process. The practical component is considered to be a basis of a student-documentologist’s literacy increasing.
URI: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/4201
Copyright owner: © Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка
Appears in Collections:Studia Methodologica. Вип. 36

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Shkitska.pdf356,3 kBUnknownView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.