Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/425
Назва: Дизайн-освіта як складова професійної підготовки вчителя технології
Інші назви: Дизайн-образование как составляющая профессиональной подготовки учителя технологии
Design-education as a component technology teacher training
Автори: Срібна, Юлія Анатоліївна
Бібліографічний опис: Срібна, Ю. А. Дизайн-освіта як складова професійної підготовки вчителя технології / Ю. А. Срібна // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету ім. Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка : вип. присвяч. актуальним проблемам сучасної технологічної та проф. освіти / гол. ред. Г. Терещук ; редкол.: Л. Вознюк, В. Кравець, В. Мадзігон [та ін]. – Тернопіль, 2011. – № 3. – С. 296-301.
Дата публікації: сер-2011
Видавництво: Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка
Ключові слова: дизайн
дизайн-освіта
професійно-технічна освіта
художньо-конструкторська діяльність
професійна діяльність
техніко-естетичні знання
Короткий огляд (реферат): В епоху науково-технічного прогресу особливої актуальності набуває естетична діяльність особистості. Саме тому освіта повинна дати випускникам загальне уявлення про всебічне поширення дизайну в житті сучасного суспільства. Дизайн фактично проникає у всі сфери життя розвинутих країн і стає неодмінним компонентом масової та елітарної культури, тому його вважають творчістю майбутнього. З огляду на сказане, виникає нагальна потреба розробки механізму вдосконалення підготовки студентів – майбутніх учителів технології до вивчення в загальноосвітніх навчальних закладах основ дизайну та дослідження шляхів його практичного упровадження.
В эпоху научно-технического прогресса особой актуальности приобретает эстетическая деятельность личности. Именно поэтому образование должно дать своим выпускникам общее представление о всестороннем распространении дизайна в жизни современного общества. Дизайн фактически внедряется во все сферы жизни развитых стран и стает непременным компонентом массовой и элитарной культуры, поэтому его считают творчеством будущего. Возникает насущная необходимость разработки механизма усовершенствования подготовки студентов – будущих учителей технологии к изучению в общеобразовательных учебных заведениях основ дизайна и исследования путей его практического внедрения.
Aesthetic activities of the individual is especially important in the era of scientific progress. That is why our education should give to graduates a comprehensive overview of the design distribution in the life of modern society. Design actually penetrates into all spheres of life in developed countries and has become an indispensable component of the mass and elite culture, that is why it is considered as future creating. Therefore there is an urgent need to develop mechanisms and to improve preparation of students as future technology teachers to study basic design principles and research ways of its practical implementation in secondary schools.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/425
Власник авторського права: © "Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету ім. В. Гнатюка"
Розташовується у зібраннях:Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка, 2011, № 3

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Sribna.pdf121,76 kBUnknownПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.