Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/427
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorПриступа, Віталій Віталійович-
dc.date.accessioned2011-10-13T09:47:49Z-
dc.date.available2011-10-13T09:47:49Z-
dc.date.issued2011-08-
dc.identifier.citationПриступа, В. В. Використання кейс-методу у формуванні економічної компетентності майбутніх інженерів радіозв'язку / В. В. Приступа // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету ім. Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка : вип. присвяч. актуальним проблемам сучасної технологічної та проф. освіти / гол. ред. Г. Терещук ; редкол.: Л. Вознюк, В. Кравець, В. Мадзігон [та ін]. – Тернопіль, 2011. – № 3. – С. 307-312.en_US
dc.identifier.urihttp://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/427-
dc.description.abstractУ статті розглядається питання формування економічної компетентності майбутніх інженерів радіозв’язку у процесі фахової підготовки. Визначено, що одним з найбільш оптимальних дидактичних методів для формування економічної компетентності є кейс-метод. Визначені принципи функціонування кейс-методу та подається технологія реалізації кейс-методу в навчальному процесі. Викладений план підготовки викладачем кейсу та основні етапи опрацювання студентами проблемної ситуації.en_US
dc.description.abstractВ статье рассмотрена проблема формирования экономической компетентности будущих инженеров радиосвязи в процессе профессиональной подготовки. Определенно, что одним из наиболее оптимальных дидактических методов формирования экономической компетентности является кейс-метод. Определены принципы функционирования кейс-метода и подана технология реализации кейс-метода в учебном процессе. Изложен план подготовки преподавателем кейса и основные этапы проработки студентами проблемной ситуации.en_US
dc.description.abstractThe article is dedicated to the crucial issue of future radio-engineers’ economic competence forming in the educational process. Case-method proved to be one of the most suitable didactic methods for economic competency forming. The principle of case-method functioning are defined and the technology of implementing the case-method into the studying process is given. The plan of teacher’s preparation of case and the main stages of students’ problem situation analysis are proposed.en_US
dc.language.isouken_US
dc.publisherТернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюкаen_US
dc.subjectкейс-методen_US
dc.subjectтехнологія формування економічної компетентностіen_US
dc.subjectметодика впровадження кейс-технологіїen_US
dc.titleВикористання кейс-методу у формуванні економічної компетентності майбутніх інженерів радіозв’язкуen_US
dc.title.alternativeИспользование кейс-метода для формирования экономической компетентности будущих инженеров радиосвязиen_US
dc.title.alternativeUsage of case-method for future radio-engineers’ economic competency formingen_US
dc.typeArticleen_US
dc.rights.holder© "Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету ім. В. Гнатюка"uk
Располагается в коллекциях:Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка, 2011, № 3

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Prustypa.pdf145,58 kBUnknownПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.