Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/427
Title: Використання кейс-методу у формуванні економічної компетентності майбутніх інженерів радіозв’язку
Other Titles: Использование кейс-метода для формирования экономической компетентности будущих инженеров радиосвязи
Usage of case-method for future radio-engineers’ economic competency forming
Authors: Приступа, Віталій Віталійович
Bibliographic description (Ukraine): Приступа, В. В. Використання кейс-методу у формуванні економічної компетентності майбутніх інженерів радіозв'язку / В. В. Приступа // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету ім. Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка : вип. присвяч. актуальним проблемам сучасної технологічної та проф. освіти / гол. ред. Г. Терещук ; редкол.: Л. Вознюк, В. Кравець, В. Мадзігон [та ін]. – Тернопіль, 2011. – № 3. – С. 307-312.
Issue Date: Aug-2011
Publisher: Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка
Keywords: кейс-метод
технологія формування економічної компетентності
методика впровадження кейс-технології
Abstract: У статті розглядається питання формування економічної компетентності майбутніх інженерів радіозв’язку у процесі фахової підготовки. Визначено, що одним з найбільш оптимальних дидактичних методів для формування економічної компетентності є кейс-метод. Визначені принципи функціонування кейс-методу та подається технологія реалізації кейс-методу в навчальному процесі. Викладений план підготовки викладачем кейсу та основні етапи опрацювання студентами проблемної ситуації.
В статье рассмотрена проблема формирования экономической компетентности будущих инженеров радиосвязи в процессе профессиональной подготовки. Определенно, что одним из наиболее оптимальных дидактических методов формирования экономической компетентности является кейс-метод. Определены принципы функционирования кейс-метода и подана технология реализации кейс-метода в учебном процессе. Изложен план подготовки преподавателем кейса и основные этапы проработки студентами проблемной ситуации.
The article is dedicated to the crucial issue of future radio-engineers’ economic competence forming in the educational process. Case-method proved to be one of the most suitable didactic methods for economic competency forming. The principle of case-method functioning are defined and the technology of implementing the case-method into the studying process is given. The plan of teacher’s preparation of case and the main stages of students’ problem situation analysis are proposed.
URI: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/427
Copyright owner: © "Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету ім. В. Гнатюка"
Appears in Collections:Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка, 2011, № 3

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Prustypa.pdf145,58 kBUnknownView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.