Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/4280
Название: Напрями та умови реалізації полікультурної освіти в загальноосвітній школі
Другие названия: Направления и условия реализации поликультурного образования в общеобразовательной школе
Directions and conditions for the implementation of multicultural education at secondary schools
Авторы: Заредінова, Ельвіра Рифатівна
Муєдінова, Аліна Сейранівна
Библиографическое описание: Заредінова, Е. Р. Напрями та умови реалізації полікультурної освіти в загальноосвітній школі [Текст] / Е. Р. Заредінова, А. С. Муєдінова // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка / голов. ред. Г. Терещук ; редкол.: І. Задорожна, В. Кравець, Л. Морська [та ін.]. – Тернопіль : ТНПУ, 2014. – № 1. – С. 8-13. – Бібліогр. в кінці ст.
Дата публикации: 2014
Издательство: Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка
Ключевые слова: полікультурна освіта
цінності
національні цінності
міжкультурне спілкування
українське суспільство
Серия/номер: Педагогіка
Краткий осмотр (реферат): Розглянуто проблему полікультурної освіти: сутність, стан і перспективи. Проаналізовано погляди вітчизняних і зарубіжних вчених педагогів і психологів на питання полікультурної освіти. Виявлено та обґрунтовано педагогічні умови, що забезпечують успішне вирішення завдань полікультурної освіти та ефективне функціонування її систем у багатонаціональному соціокультурному просторі української спільноти. Визначено основні напрямки реалізації полікультурної освіти в сучасній системі загальноосвітніх шкіл.
Рассмотрена проблема поликультурного образования: суть, состояние и перспективы. Проанализированы взгляды отечественных и зарубежных ученых педагогов и психологов на вопросы поликультурного образования. Выявлены и обоснованы педагогические условия, обеспечивающие успешное решение задач поликультурного образования и эффективное функционирование его систем в многонациональном социокультурном пространстве украинского сообщества. Выделены основные направления реализации поликультурного образования в современной системе общеобразовательных школ.
The article reveals the problem of multicultural education, its nature, status and prospects. The opinions of the Ukrainian and foreign educators and psychologists on the issue of multicultural education have been analyzed. The pedagogical conditions, which ensure a successful solution of the tasks of multicultural education and effective functioning of its systems in multinational social and cultural space of the Ukrainian community have been clarified and substantiated. Main directions for the implementation of multicultural education in the modern system of secondary schools have been defined in the paper.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/4280
Владелец авторского права: © Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка
Располагается в коллекциях:Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка, 2014, № 1

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
ZAREDINOVA.pdf257,72 kBUnknownПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.