Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/4280
Назва: Напрями та умови реалізації полікультурної освіти в загальноосвітній школі
Інші назви: Направления и условия реализации поликультурного образования в общеобразовательной школе
Directions and conditions for the implementation of multicultural education at secondary schools
Автори: Заредінова, Ельвіра Рифатівна
Муєдінова, Аліна Сейранівна
Бібліографічний опис: Заредінова, Е. Р. Напрями та умови реалізації полікультурної освіти в загальноосвітній школі [Текст] / Е. Р. Заредінова, А. С. Муєдінова // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка / голов. ред. Г. Терещук ; редкол.: І. Задорожна, В. Кравець, Л. Морська [та ін.]. – Тернопіль : ТНПУ, 2014. – № 1. – С. 8-13. – Бібліогр. в кінці ст.
Дата публікації: 2014
Видавництво: Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка
Ключові слова: полікультурна освіта
цінності
національні цінності
міжкультурне спілкування
українське суспільство
Серія/номер: Педагогіка
Короткий огляд (реферат): Розглянуто проблему полікультурної освіти: сутність, стан і перспективи. Проаналізовано погляди вітчизняних і зарубіжних вчених педагогів і психологів на питання полікультурної освіти. Виявлено та обґрунтовано педагогічні умови, що забезпечують успішне вирішення завдань полікультурної освіти та ефективне функціонування її систем у багатонаціональному соціокультурному просторі української спільноти. Визначено основні напрямки реалізації полікультурної освіти в сучасній системі загальноосвітніх шкіл.
Рассмотрена проблема поликультурного образования: суть, состояние и перспективы. Проанализированы взгляды отечественных и зарубежных ученых педагогов и психологов на вопросы поликультурного образования. Выявлены и обоснованы педагогические условия, обеспечивающие успешное решение задач поликультурного образования и эффективное функционирование его систем в многонациональном социокультурном пространстве украинского сообщества. Выделены основные направления реализации поликультурного образования в современной системе общеобразовательных школ.
The article reveals the problem of multicultural education, its nature, status and prospects. The opinions of the Ukrainian and foreign educators and psychologists on the issue of multicultural education have been analyzed. The pedagogical conditions, which ensure a successful solution of the tasks of multicultural education and effective functioning of its systems in multinational social and cultural space of the Ukrainian community have been clarified and substantiated. Main directions for the implementation of multicultural education in the modern system of secondary schools have been defined in the paper.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/4280
Власник авторського права: © Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка
Розташовується у зібраннях:Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка, 2014, № 1

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ZAREDINOVA.pdf257,72 kBUnknownПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.