Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/436
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorСавченко, Лариса Олексіївна-
dc.date.accessioned2011-10-13T11:37:30Z-
dc.date.available2011-10-13T11:37:30Z-
dc.date.issued2011-08-
dc.identifier.citationСавченко, Л. О. Проектні технології як засіб підвищення якості знань студенів вищої педагогічної школи / Л. О. Савченко // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету ім. Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка : вип. присвяч. актуальним проблемам сучасної технологічної та проф. освіти / гол. ред. Г. Терещук ; редкол.: Л. Вознюк, В. Кравець, В. Мадзігон [та ін]. – Тернопіль, 2011. – № 3. – С. 362-366.en_US
dc.identifier.urihttp://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/436-
dc.description.abstractУ статті розглянуто використання проектних технологій у навчальному процесі вищої школи як засобу підвищення якості знань студентів. Аналіз сучасної літератури свідчить, що найбільш поширеною є думка, що якість освіти – це відповідність певній нормі, стандарту, здатність задовольнити певні потреби або реалізувати певні цілі, норми. Проектна технологія передбачає наявність проблеми, що вимагає інтегрованих знань і дослідницького пошуку її вирішення.en_US
dc.description.abstractВ статье рассмотрено использование проектных технологий в учебном процессе высшей школы как средства повышения качества знаний студентов. Анализ современной литературы свидетельствует, что качество образования – это соответствие определенной норме стандарта, способность удовлетворить определенные и реализовать определенные цели, нормы. Проектная технология предусматривает наличие проблемы, которая требует интегрированных знаний и исследовательского поиска ее решения.en_US
dc.description.abstractIn article is described the use of design technologies in educational process in higher pedagogical school as means of quality improvement of students knowledge. The analysis of the modern literature testifies that quality of formation is a conformity to certain norm or standard, ability to satisfy defined and to realize definite purposes, norms. The design technology provides presence of a problem which demands integrated knowledge and search of its decision.en_US
dc.language.isouken_US
dc.publisherТернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюкаen_US
dc.subjectпроектні технологіїen_US
dc.subjectякість знанняen_US
dc.subjectякість освітиen_US
dc.titleПроектні технології як засіб підвищення якості знань студенів вищої педагогічної школиen_US
dc.title.alternativeПроектные технологии как средство повышения качества знаний студеные высшей педагогической школыen_US
dc.title.alternativeDesign technology as a means of improving the quality of student knowledge at high pedagogical schoolen_US
dc.typeArticleen_US
dc.rights.holder© "Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету ім. В. Гнатюка"uk
Располагается в коллекциях:Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка, 2011, № 3

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Savchenko.pdf116,57 kBUnknownПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.