Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/436
Title: Проектні технології як засіб підвищення якості знань студенів вищої педагогічної школи
Other Titles: Проектные технологии как средство повышения качества знаний студеные высшей педагогической школы
Design technology as a means of improving the quality of student knowledge at high pedagogical school
Authors: Савченко, Лариса Олексіївна
Bibliographic description (Ukraine): Савченко, Л. О. Проектні технології як засіб підвищення якості знань студенів вищої педагогічної школи / Л. О. Савченко // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету ім. Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка : вип. присвяч. актуальним проблемам сучасної технологічної та проф. освіти / гол. ред. Г. Терещук ; редкол.: Л. Вознюк, В. Кравець, В. Мадзігон [та ін]. – Тернопіль, 2011. – № 3. – С. 362-366.
Issue Date: Aug-2011
Publisher: Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка
Keywords: проектні технології
якість знання
якість освіти
Abstract: У статті розглянуто використання проектних технологій у навчальному процесі вищої школи як засобу підвищення якості знань студентів. Аналіз сучасної літератури свідчить, що найбільш поширеною є думка, що якість освіти – це відповідність певній нормі, стандарту, здатність задовольнити певні потреби або реалізувати певні цілі, норми. Проектна технологія передбачає наявність проблеми, що вимагає інтегрованих знань і дослідницького пошуку її вирішення.
В статье рассмотрено использование проектных технологий в учебном процессе высшей школы как средства повышения качества знаний студентов. Анализ современной литературы свидетельствует, что качество образования – это соответствие определенной норме стандарта, способность удовлетворить определенные и реализовать определенные цели, нормы. Проектная технология предусматривает наличие проблемы, которая требует интегрированных знаний и исследовательского поиска ее решения.
In article is described the use of design technologies in educational process in higher pedagogical school as means of quality improvement of students knowledge. The analysis of the modern literature testifies that quality of formation is a conformity to certain norm or standard, ability to satisfy defined and to realize definite purposes, norms. The design technology provides presence of a problem which demands integrated knowledge and search of its decision.
URI: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/436
Copyright owner: © "Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету ім. В. Гнатюка"
Appears in Collections:Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка, 2011, № 3

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Savchenko.pdf116,57 kBUnknownView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.