Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/4454
Назва: Психологічні особливості навчання майбутніх судноводіїв читання англомовних автентичних лоцій
Інші назви: Психологические особенности обучения будущих судоводителей чтению англоязычных аутентичных лоций
Psychological peculiarities of teaching future navigators reading English authentic sailing directions
Автори: Приміна, Наталія Миколаївна
Дата публікації: 2014
Видавництво: Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка
Ключові слова: чтение англоязычной профессиональной аутентичной документации
перцептивная переработка иноязычной информации
будущие судоводители
лоции
Серія/номер: Педагогіка
Короткий огляд (реферат): Проаналізовано психологічні особливості навчання майбутніх судноводіїв читання англомовної професійної автентичної документації. Розглянуто психологічні засади розуміння друкованої інформації загалом та іншомовної інформації зокрема. Показано процеси сприйняття текстової інформації та усвідомлення зором сприйнятого матеріалу. Досліджено мовні рівні розуміння іншомовного тексту. Виявлено особливості перцептивної переробки іншомовної інформації в читанні англомовних лоцій.
Проанализированы психологические особенности обучения будущих судоводителей чтению англоязычной профессиональной аутентичной документации. Рассмотрены психологические основы понимания печатной информации вообще и иноязычной в частности. Освещены процессы восприятия текстовой информации и осмысления зрительно воспринятого материала. Исследованы языковые уровни понимания иноязычного текста. Выявлены особенности перцептивной переработки иноязычной информации в процессе чтения англоязычных лоций.
In the given article the psychological peculiarities of teaching future navigators reading English professional authentic documentation have been analyzed. The psychological foundations of understanding printed information in general and foreign information particularly have been disclosed. The processes of textual information perception and visual material perception comprehension have been analyzed. The language levels of foreign text comprehension have been examined. The peculiarities of perceptual transformation of foreign language information while reading English sailing directions have been found out.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/4454
Власник авторського права: © Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка
Розташовується у зібраннях:Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка, 2014, № 2

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
PRIMINA.pdf255,05 kBUnknownПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.