Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/4650
Title: Товариство “Взаїмна поміч українського вчительства”: структура, вплив на формування національної свідомості учительства (1924–1925 рр.)
Other Titles: Общество “Взаимная помощь украинского учительства”: структура, влияние на формирование национального сознания учительства (1924–1925 гг.)
“Vzayimna pomich ukrainskogo uchitelstva”: structure, influence on the formation national conssciousness teaching (1924–1925).
Authors: Лиса, М.
Issue Date: 2014
Publisher: Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка
Keywords: товариство
школа
учитель
“Взаїмна поміч українського вчительства”
національна свідомість
Series/Report no.: Історія
Abstract: Проаналізовано діяльність товариства “Взаїмна поміч українського вчительства” у 1924– 1925 рр. Визначено вплив суспільно-політичних процесів на матеріальне, фінансове становище організації, залучення українського учительства до товариства. На конкретних прикладах показано внесок учителів, згуртованих у товаристві “Взаїмна поміч українського вчительства”, в українізацію навчального процесу. Доведено, що товариство відіграло важливу роль у піднесенні національної свідомості молоді, сприяло консолідації учителів навколо ідеї розбудови української школи.
Проанализирована деятельность общества “Взаимная помощь украинского учительства” в 1924–1925 гг. Определено влияние общественно-политических процессов на материальное, фи- нансовое положение организации, привлечения украинского учительства к обществу. На кон- кретных примерах показан вклад учителей, сплоченных в обществе “Взаимная помощь украин- скому учительству”, в украинизацию учебного процесса. Доказано, что общество сыграло важ- ную роль в подъеме национального сознания молодежи, способствовало консолидации учителей вокруг идеи построения украинской школы.
The activity of the company “Vzayimna pomich ukrainskogo uchitelstva” in 1924–1925. The influence of social and political processes in the material, the financial position of the organization, the involvement of the teachers to the Ukrainian society. In the case studies show the contribution of teachers in cohesive society “Vzayimna pomich ukrainskogo uchitelstva” in Ukrainianization learning process. It is proved that the company was instrumental in the rise of national consciousness of young people, teachers contributed to the consolidation of the idea of building Ukrainian school.
URI: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/4650
Appears in Collections:Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету ім. В. Гнатюка. Сер. Історія, 2014, Вип. 1, ч. 1

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Lysa.pdf151,92 kBUnknownView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.