Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/492
Назва: Науково-просвітницька діяльність та педагогічні ідеї Едварда Жарського в контексті реформаторської педагогіки ХХ століття
Інші назви: Научно-просветительская деятельность и педагогические идеи эдварда жарского в контексте реформаторской педагогики XX века
Scientific and educational activities and pedagogical ideas of edward zharskyj in the context of reformative pedagogy of XX century
Автори: Кізин, Ірина Василівна
Бібліографічний опис: Кізин, І. В. Науково-просвітницька діяльність та педагогічні ідеї Едварда Жарського в контексті реформаторської педагогіки ХХ століття / І. В. Кізин // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка / гол. ред. Г. Терещук ; редкол.: Л. Вознюк, В. Кравець, В. Мадзігон [та ін]. – Тернопіль, 2011. – № 4. – С. 114-119.
Дата публікації: сер-2011
Видавництво: Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка
Ключові слова: реформаторська педагогіка ХХ ст.
авторитарна педагогіка
нове виховання
педагогіка культури
національне виховання
Короткий огляд (реферат): У статті здійснено виклад педагогічних ідей Е. Жарського у контексті реформаторської педагогіки. Виявлено культурно-історичні умови розвитку науково-просвітницької діяльності та формування педагогічної спадщини вченого. Визначено місце, роль і значення педагогічних діяльності та ідей Е. Жарського у контексті української та світової, зокрема реформаторської педагогіки ХХ ст.
В статье изложены педагогические идеи Э. Жарского в контексте реформаторской педагогики; определены культурно-исторические условия развития научно-просветительской деятельности и формирования педагогического наследия ученого, определены место, роль и значение педагогической деятельности и идей Э. Жарского в контексте украинской и мировой, в частности реформаторской педагогики ХХ в.
The article made a statement of pedagogical ideas in the context of E. Zharskyj of reformative pedagogy, showed cultural and historical conditions of development of scientific and enlightenment activities and pedagogical heritage formation of scientist; defined place, role and importance of pedagogical activities and ideas of E. Zharskyj in context of Ukrainian and World, including reformative pedagogy of twentieth century
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/492
Власник авторського права: © "Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету ім. В. Гнатюка"
Розташовується у зібраннях:Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка, 2011, № 4

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Kizun.pdf137,1 kBUnknownПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.