Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/5186
Название: Методологічна модель наукової діяльності вищого навчального закладу у просторі основних категорій філософії
Другие названия: Методологическая модель научной деятельности высшего учебного заведения в пространстве основных категорий философии
Methodological model of scientific activity in higher education establishment in the context of the main categories of philosophy
Авторы: Козловський, Ю. М.
Библиографическое описание: Козловський Ю. М. Методологічна модель наукової діяльності вищого навчального закладу у просторі основних категорій філософії [Текст] / Ю. М. Козловський // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка / гол. ред. Г. Терещук ; редкол.: Л. Вознюк, В. Кравець, В. Мадзігон [та ін.]. – Тернопіль : ТНПУ, 2011. – № 5. – С. 9-15. – Бібліогр. в кінці ст.
Дата публикации: 2011
Издательство: Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка
Ключевые слова: методологічна модель
наукова діяльність
ВНЗ
ключові терміни моделювання
Серия/номер: Педагогіка;
Краткий осмотр (реферат): Обґрунтовано методологічну модель наукової діяльності вищого навчального закладу у контексті основних категорій філософії. Модель базується на послідовній реалізації пропедевтичного, основного, прогностичного етапів. Показано, що ключові терміни моделювання наукової діяльності можуть бути виражені у координатах основних філософських категорій.
Обоснована методологическая модель научной деятельности вуза в контексте основных категорий философии. Модель базируется на последовательной реализации: пропедевтического, основного, прогностического этапов. Показано, что ключевые термины моделирования научной деятельности могут быть выражены в координатах основных философских категорий.
Мethodological model of scientific activity of the higher education establishment in the context of the major categories of philosophy is proposed. The model is based on the successive implementation: propaedeutic, basic and prognostic stages. It is shown that the key terms of c modeling of scientific activities may be expressed through basic philosophical categories.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/5186
Располагается в коллекциях:Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка, 2011, № 5

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Kozlovski.pdf559,1 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.