Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/5186
Title: Методологічна модель наукової діяльності вищого навчального закладу у просторі основних категорій філософії
Other Titles: Методологическая модель научной деятельности высшего учебного заведения в пространстве основных категорий философии
Methodological model of scientific activity in higher education establishment in the context of the main categories of philosophy
Authors: Козловський, Ю. М.
Bibliographic description (Ukraine): Козловський Ю. М. Методологічна модель наукової діяльності вищого навчального закладу у просторі основних категорій філософії [Текст] / Ю. М. Козловський // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка / гол. ред. Г. Терещук ; редкол.: Л. Вознюк, В. Кравець, В. Мадзігон [та ін.]. – Тернопіль : ТНПУ, 2011. – № 5. – С. 9-15. – Бібліогр. в кінці ст.
Issue Date: 2011
Publisher: Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка
Keywords: методологічна модель
наукова діяльність
ВНЗ
ключові терміни моделювання
Series/Report no.: Педагогіка;
Abstract: Обґрунтовано методологічну модель наукової діяльності вищого навчального закладу у контексті основних категорій філософії. Модель базується на послідовній реалізації пропедевтичного, основного, прогностичного етапів. Показано, що ключові терміни моделювання наукової діяльності можуть бути виражені у координатах основних філософських категорій.
Обоснована методологическая модель научной деятельности вуза в контексте основных категорий философии. Модель базируется на последовательной реализации: пропедевтического, основного, прогностического этапов. Показано, что ключевые термины моделирования научной деятельности могут быть выражены в координатах основных философских категорий.
Мethodological model of scientific activity of the higher education establishment in the context of the major categories of philosophy is proposed. The model is based on the successive implementation: propaedeutic, basic and prognostic stages. It is shown that the key terms of c modeling of scientific activities may be expressed through basic philosophical categories.
URI: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/5186
Appears in Collections:Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка, 2011, № 5

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Kozlovski.pdf559,1 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.