Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/5215
Title: Проблема виховання лідерських якостей курсантів в зарубіжних військових вищих навчальних закладах
Other Titles: Проблема воспитания лидерских качеств курсантов в зарубежных военных высших учебных заведениях
The problem of leadership skills educaion in military school students in foreign military higher educational establishments
Authors: Топчій, О. В.
Bibliographic description (Ukraine): Топчій О. В. Проблема виховання лідерських якостей курсантів в зарубіжних військових вищих навчальних закладах [Текст] / Топчій О. В. // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка / гол. ред. Г. Терещук ; редкол.: Л. Вознюк, В. Кравець, В. Мадзігон [та ін.]. – Тернопіль : ТНПУ, 2011. – № 5. – С. 163-168. – Бібліогр. в кінці ст.
Issue Date: 2011
Publisher: Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка
Keywords: лідерські якості
мотивація
самовиховання
лідерське виховання
військовослужбовець
Series/Report no.: Педагогіка;
Abstract: Показано порівняльний аналіз виховання лідерських якостей у курсантів (кадетів) у зарубіжних військових вищих навчальних закладах (ВНЗ). Визначено основні підходи до створення умов стимуляції та мотивації формування бажаних якостей. Висвітлена реалізація завдань навчальних підходів до лідерського виховання майбутніх офіцерів у професійних, у кадрово-призовних арміях, що реалізовується у ВНЗ зарубіжних країн.
Приведен сравнительный анализ воспитания лидерских качеств у курсантов (кадетов) в зарубежных военных высших учебных заведениях. Определены основные подходы к обеспечению условий стимуляции и мотивации формирования требуемых качеств. Освещена реализация задач учебных подходов лидерского воспитания будущих офицеров, как в профессиональных, так и в кадрово-призывных армиях, реализуемой в вузах зарубежных стран.
The article describes a comparative analysis of education leadership qualities in students (cadets) in foreign educational institutions. The main approaches for creating conditions of stimulation and motivation form of the desired qualities. Highlighted the implementation of challenges of educational approaches in order to bring up leadership qualities in future officers’ personalities as in professional aims as in personnel-recruiting ones, implemented in higher educational establishments: Australia, Large Britain, Canada, Chinese Folk Republic, Germany, United States of America, India, France and Japan.
URI: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/5215
Appears in Collections:Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка, 2011, № 5

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Toptsiu.pdf535,45 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.