Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/5215
Назва: Проблема виховання лідерських якостей курсантів в зарубіжних військових вищих навчальних закладах
Інші назви: Проблема воспитания лидерских качеств курсантов в зарубежных военных высших учебных заведениях
The problem of leadership skills educaion in military school students in foreign military higher educational establishments
Автори: Топчій, О. В.
Бібліографічний опис: Топчій О. В. Проблема виховання лідерських якостей курсантів в зарубіжних військових вищих навчальних закладах [Текст] / Топчій О. В. // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка / гол. ред. Г. Терещук ; редкол.: Л. Вознюк, В. Кравець, В. Мадзігон [та ін.]. – Тернопіль : ТНПУ, 2011. – № 5. – С. 163-168. – Бібліогр. в кінці ст.
Дата публікації: 2011
Видавництво: Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка
Ключові слова: лідерські якості
мотивація
самовиховання
лідерське виховання
військовослужбовець
Серія/номер: Педагогіка;
Короткий огляд (реферат): Показано порівняльний аналіз виховання лідерських якостей у курсантів (кадетів) у зарубіжних військових вищих навчальних закладах (ВНЗ). Визначено основні підходи до створення умов стимуляції та мотивації формування бажаних якостей. Висвітлена реалізація завдань навчальних підходів до лідерського виховання майбутніх офіцерів у професійних, у кадрово-призовних арміях, що реалізовується у ВНЗ зарубіжних країн.
Приведен сравнительный анализ воспитания лидерских качеств у курсантов (кадетов) в зарубежных военных высших учебных заведениях. Определены основные подходы к обеспечению условий стимуляции и мотивации формирования требуемых качеств. Освещена реализация задач учебных подходов лидерского воспитания будущих офицеров, как в профессиональных, так и в кадрово-призывных армиях, реализуемой в вузах зарубежных стран.
The article describes a comparative analysis of education leadership qualities in students (cadets) in foreign educational institutions. The main approaches for creating conditions of stimulation and motivation form of the desired qualities. Highlighted the implementation of challenges of educational approaches in order to bring up leadership qualities in future officers’ personalities as in professional aims as in personnel-recruiting ones, implemented in higher educational establishments: Australia, Large Britain, Canada, Chinese Folk Republic, Germany, United States of America, India, France and Japan.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/5215
Розташовується у зібраннях:Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка, 2011, № 5

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Toptsiu.pdf535,45 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.