Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/6506
Название: Педагогічні принципи проектування та розробки експертних систем навчання
Другие названия: Педагогические принципы проектирования и разработки экспертных обучающих систем
Pedagogical principles of the design and development of expert training systems
Авторы: Шевчук, О. Б.
Библиографическое описание: Шевчук, О. Б. Педагогічні принципи проектування та розробки експертних систем навчання / О. Б. Шевчук // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка / голов. ред. Г. Терещук ; редкол.: І. Задорожна, В. Кравець, Л. Морська [та ін.]. – Тернопіль : ТНПУ, 2016. – № 1. – С. 38–43. – Бібліогр. в кінці ст.
Дата публикации: 2016
Издательство: Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка
Ключевые слова: педагогічні технології навчання
експертна навчаюча система
педагогічні принципи
проектування
Серия/номер: Педагогіка;
Краткий осмотр (реферат): Виокремлено вперше систему педагогічних принципів (центрування на особистості; пріоритетність педагогічного підходу; педагогічна доцільність застосування нових інформаційних технологій навчання; свобода вибору пізнавальної траєкторії; різноманітність; відкритість та розвиток; професійна спрямованість; «прецедент»; емоціогенність середовища; розподіленість навчального матеріалу), на основі яких треба здійснювати проектування педагогічних технологій навчання, що базуються на експертних навчальних системах. Подано гносеологічне обґрунтування вказаної системи принципів.
Выделена впервые система педагогических принципов (центрирование на личности; приоритетность педагогического подхода; педагогическая целесообразность применения новых информационных технологий обучения; свобода выбора познавательной траектории; разнообразие; открытость и развитие; профессиональная направленность; «прецедент»; эмоциогенность среды; распределенность учебного материала), на основе которых необходимо осуществлять проектирование педагогических технологий обучения, основанных на экспертных обучающих системах. Дано гносеологическое обоснование уазанной системы принципов.
The articles defines the system of pedagogical principles (centering on an individual, the priority of the pedagogical approach, educational appropriateness of the use of new information technologies; the freedom of choice of the cognitive trajectory; diversity; openness and development; professional orientation; "precedent", the emotional fulfillment of the environment; the distribution of educational material) which has to lie on the basis of designing educational techniques which are based on expert training systems. The gnosiological grounds for the mentioned system of principles are provided.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/6506
Располагается в коллекциях:Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка, 2016, № 1

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Shevchuk.pdf537,72 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.