Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/6506
Title: Педагогічні принципи проектування та розробки експертних систем навчання
Other Titles: Педагогические принципы проектирования и разработки экспертных обучающих систем
Pedagogical principles of the design and development of expert training systems
Authors: Шевчук, О. Б.
Bibliographic description (Ukraine): Шевчук, О. Б. Педагогічні принципи проектування та розробки експертних систем навчання / О. Б. Шевчук // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка / голов. ред. Г. Терещук ; редкол.: І. Задорожна, В. Кравець, Л. Морська [та ін.]. – Тернопіль : ТНПУ, 2016. – № 1. – С. 38–43. – Бібліогр. в кінці ст.
Issue Date: 2016
Publisher: Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка
Keywords: педагогічні технології навчання
експертна навчаюча система
педагогічні принципи
проектування
Series/Report no.: Педагогіка;
Abstract: Виокремлено вперше систему педагогічних принципів (центрування на особистості; пріоритетність педагогічного підходу; педагогічна доцільність застосування нових інформаційних технологій навчання; свобода вибору пізнавальної траєкторії; різноманітність; відкритість та розвиток; професійна спрямованість; «прецедент»; емоціогенність середовища; розподіленість навчального матеріалу), на основі яких треба здійснювати проектування педагогічних технологій навчання, що базуються на експертних навчальних системах. Подано гносеологічне обґрунтування вказаної системи принципів.
Выделена впервые система педагогических принципов (центрирование на личности; приоритетность педагогического подхода; педагогическая целесообразность применения новых информационных технологий обучения; свобода выбора познавательной траектории; разнообразие; открытость и развитие; профессиональная направленность; «прецедент»; эмоциогенность среды; распределенность учебного материала), на основе которых необходимо осуществлять проектирование педагогических технологий обучения, основанных на экспертных обучающих системах. Дано гносеологическое обоснование уазанной системы принципов.
The articles defines the system of pedagogical principles (centering on an individual, the priority of the pedagogical approach, educational appropriateness of the use of new information technologies; the freedom of choice of the cognitive trajectory; diversity; openness and development; professional orientation; "precedent", the emotional fulfillment of the environment; the distribution of educational material) which has to lie on the basis of designing educational techniques which are based on expert training systems. The gnosiological grounds for the mentioned system of principles are provided.
URI: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/6506
Appears in Collections:Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка, 2016, № 1

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Shevchuk.pdf537,72 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.