Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/6904
Назва: Екологізація курсу «Технології побутової діяльності» у підготовці вчителя технології
Інші назви: Экологизация курса «Технологии бытовой деятельности» в подготовке учителя технологии
«Ecologization» of the course «The techniques for household activities» in the framework of educational program for the teacher of technology
Автори: Лихолат, О. В.
Бібліографічний опис: Лихолат, О. В. Екологізація курсу "Технології побутової діяльності" у підготовці вчителя технології / О. В. Лихолат // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка / голов. ред. Г. Терещук ; редкол.: І. Задорожна, В. Кравець, Л. Морська [та ін.]. – Тернопіль : ТНПУ, 2016. – № 2. – С. 137–143. – Бібліогр. в кінці ст.
Дата публікації: 2016
Видавництво: Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка
Ключові слова: екологізація навчально-виховного процесу
побут
домашнє господарство
технології побутової діяльності
вчитель технології
екологічна свідомість
Серія/номер: Педагогіка;
Короткий огляд (реферат): Розкрито проблемні питання основних напрямів екологізації навчального курсу «Технології побутової діяльності» в системі фахової підготовки майбутнього вчителя технології за спеціалізацією «Основи домашнього господарювання». Проаналізовано сутнісні характеристики необхідності екологізації освітнього простору як важливої складової модернізації освітньої системи нашої країни та основи для становлення нової парадигми відносин в системі «людина –природа – суспільство». Представлено алгоритм екологізації навчальної дисципліни «Технології побутової діяльності» в контексті сталого розвитку, раціонального природокористування, охорони навколишнього середовища. Розкрито змістове наповнення навчальної дисципліни з урахуванням сучасних проблем екології та на основі теоретичного аналізу понять «побут» і «домашнє господарство».
Раскрыты проблемные вопросы основных направлений экологизации учебного курса «Технология бытовой деятельности» в системе профессиональной подготовки будущего учителя технологии по специализации «Основы домашнего хозяйства». Проанализированы сущностные характеристики необходимости экологизации образовательного пространства как важной составляющей модернизации образовательной системы нашей страны и основы для становления новой парадигмы отношений в системе «человек – природа – общество». Представлен алгоритм экологизации учебной дисциплины «Технологии бытовой деятельности» в контексте устойчивого развития, рационального природопользования, охраны окружающей среды. Раскрыто содержательное наполнение учебной дисциплины с учетом современных проблем экологии и на основе теоретического анализа понятий «быт» и «домашнее хозяйство».
The article deals with different problems and issues in the general sphere of “ecologization” in the framework of educational course “Techniques for the household activities” in the system of professional preparation of future teacher of technology, with the specialization “Basics of the household activities”. The core features and principles of the necessity of general “ecologization” in the field of education as an important part of the process of education system modernization in our country have been analyzed. In addition, the basics for the establishment of the new paradigm “human-nature-society” have been proposed. The algorithm for “ecologization” of the academic course “Techniques for the household activities” has been devised in the context of continuous development, rational natural resources use and environment protection. The general content of the educational program of the course, including the analysis of contemporary problems in ecology, based on the theoretical concepts, such as “household” and “household activities”has been revealed.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/6904
Розташовується у зібраннях:Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка, 2016, № 2

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
LYKHOLAT.pdf505,8 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.