Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/6929
Title: Робочий зошит як засіб активізації самостійної роботи студентів
Other Titles: Рабочая тетрадь как средство активизации самостоятельной работы студентов
Workbook as a means of activation of students’ independent work
Authors: Павх, С. П.
Павх, І. І.
Bibliographic description (Ukraine): Павх, С. П. Робочий зошит як засіб активізації самостійної роботи студентів / С. П. Павх, І. І. Павх // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка / голов. ред. Г. Терещук ; редкол.: І. Задорожна, В. Кравець, Л. Морська [та ін.]. – Тернопіль : ТНПУ, 2016. – № 2. – С. 290–295. – Бібліогр. в кінці ст.
Issue Date: 2016
Publisher: Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка
Keywords: робочий зошит
самостійна робота студентів
структура робочого зошита
трудове навчання
навчальний процес
Series/Report no.: Педагогіка;
Abstract: Розглянуто самостійну роботу як чинник активізації пізнавальної діяльності студентів. Констатовано підвищення творчої активності та пізнавальної діяльності студентів у процесі вивчення фахових дисциплін з використанням робочого зoшита. Встановлено основні підходи до визначення структури та змісту робочого зошиті з фахових дисциплін. Доведено, що застосування робочого зошита в самостійній роботі студентів сприяє закріпленню і розширенню знань, розвиває у майбутніх фахівців творче мислення, активізує їх навчальну діяльність.
Рассмотрено самостоятельную работу как фактор активизации познавательной деятельности студентов. Констатировано повышение творческой активности и познавательной деятельности студентов в процессе изучения специальных дисциплин с использованием рабочей тетради. Установлены основные подходы к определению структуры и содержания рабочего тетради с профессиональных дисциплин. Отмечено, что использование рабочей тетради в самостоятельной работе студентов содействует укреплению и расширению знаний, развивает в будущих специалистов творческое мышление, активизирует их учебную деятельность.
The article deals with independent work as a factor of activization of cognitive activity of students. It has been stated that the usage of a workbook in the process of study of professional disciplines increases students’ creative and cognitive activity. The basic approaches to the structure and content of workbooks designed to study professional disciplines have been determined. The author proves that the usage of a workbook in students’ independent work facilitates the consolidation and enrichment of knowledge, develops creative thinking and stimulates learning activities of future specialists.
URI: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/6929
Appears in Collections:Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка, 2016, № 2

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
PAVKH.pdf508,33 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.