Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/7562
Title: Дефініція поняття "публіцистика" в науці соціальних комунікацій
Other Titles: Дефиниция понятия "публицистика" в науке социальных коммуникаций
Definition of the concept of "publicism" in Social of Communications science
Authors: Привалова, Світлана
Bibliographic description (Ukraine): Привалова, С. Дефініція поняття "публіцистика" в науці соціальних комунікацій / Світлана Привалова // Медіапростір. – 2013. – С. 16–22. – Бібліогр. в кінці ст.
Issue Date: 2013
Publisher: Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка
Keywords: публіцистика
вид творчості
дослідження
Abstract: У статті розглянуто поняття "публіцистика" у журналістикознавчій науці на прикладі досліджень вітчизняних науковців, подано зміст терміну через розгляд предмету, способу відображення навколишньої дійсності цього виду журналістської творчості.
В статье рассмотрено понятие "публицистика" в журналистике на примере исследований отечественных ученых, представлено содержание термина через предмет, способ отображения действительности этого вида журналистского творчества.
There is examined the concept of "publicism" in journalism as example of native scientists, the meaning of the term is described through the object, the method of actuality description of this kind of creation.
URI: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/7562
Appears in Collections:Медіапростір. 2013. Вип. 3

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Privalova.pdf206,94 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.