Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/7562
Назва: Дефініція поняття "публіцистика" в науці соціальних комунікацій
Інші назви: Дефиниция понятия "публицистика" в науке социальных коммуникаций
Definition of the concept of "publicism" in Social of Communications science
Автори: Привалова, Світлана
Бібліографічний опис: Привалова, С. Дефініція поняття "публіцистика" в науці соціальних комунікацій / Світлана Привалова // Медіапростір. – 2013. – С. 16–22. – Бібліогр. в кінці ст.
Дата публікації: 2013
Видавництво: Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка
Ключові слова: публіцистика
вид творчості
дослідження
Короткий огляд (реферат): У статті розглянуто поняття "публіцистика" у журналістикознавчій науці на прикладі досліджень вітчизняних науковців, подано зміст терміну через розгляд предмету, способу відображення навколишньої дійсності цього виду журналістської творчості.
В статье рассмотрено понятие "публицистика" в журналистике на примере исследований отечественных ученых, представлено содержание термина через предмет, способ отображения действительности этого вида журналистского творчества.
There is examined the concept of "publicism" in journalism as example of native scientists, the meaning of the term is described through the object, the method of actuality description of this kind of creation.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/7562
Розташовується у зібраннях:Медіапростір. 2013. Вип. 3

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Privalova.pdf206,94 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.