Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/7575
Title: До проблеми класифікації патогенної реклами в друкованих ЗМІ
Other Titles: Проблемы классификации патогенной рекламы в печатных СМИ
The problem of classification of pathogenic advertising in printed media
Authors: Кіца, Мар'яна
Bibliographic description (Ukraine): Кіца, М. До проблеми класифікації патогенної реклами в друкованих ЗМІ / Мар'яна Кіца // Медіапростір. – 2013. – С. 90–94. – Бібліогр. в кінці ст.
Issue Date: 2013
Publisher: Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка
Keywords: патогенна реклама
критерій
ознака
класифікація
Abstract: У статті проаналізовано основні ознаки та критерії патогенності рекламних текстів, на основі яких запропоновано класифікацію патогенної реклами в друкованих газетах України.
В статье обоснованно целесообразность определения рекламы как патогенного явления. Проанализированы основные признаки и критерии патогенности журналистского текста и сделана попытка классификации патогенности рекламного текста в украинской прессе.
URI: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/7575
Appears in Collections:Медіапростір. 2013. Вип. 3

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Kitsa.pdf208,43 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.