Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/7575
Назва: До проблеми класифікації патогенної реклами в друкованих ЗМІ
Інші назви: Проблемы классификации патогенной рекламы в печатных СМИ
The problem of classification of pathogenic advertising in printed media
Автори: Кіца, Мар'яна
Бібліографічний опис: Кіца, М. До проблеми класифікації патогенної реклами в друкованих ЗМІ / Мар'яна Кіца // Медіапростір. – 2013. – С. 90–94. – Бібліогр. в кінці ст.
Дата публікації: 2013
Видавництво: Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка
Ключові слова: патогенна реклама
критерій
ознака
класифікація
Короткий огляд (реферат): У статті проаналізовано основні ознаки та критерії патогенності рекламних текстів, на основі яких запропоновано класифікацію патогенної реклами в друкованих газетах України.
В статье обоснованно целесообразность определения рекламы как патогенного явления. Проанализированы основные признаки и критерии патогенности журналистского текста и сделана попытка классификации патогенности рекламного текста в украинской прессе.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/7575
Розташовується у зібраннях:Медіапростір. 2013. Вип. 3

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Kitsa.pdf208,43 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.