Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/7611
Title: Національна політика Другої Речі Посполитої в освітній сфері (на прикладі Галичини)
Other Titles: Национальная политика Второй Речи Посполитой в образовательной сфере (на примере Галичины)
National policy of Second Polish Republic in educational sphere (case of Galicia)
Authors: Руда, Оксана
Bibliographic description (Ukraine): Руда, О. Національна політика Другої Речі Посполитої в освітній сфері (на прикладі Галичини) / Оксана Руда // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Історія. – 2014. – Вип. 2, ч. 1. – С. 142–147. – Бібліогр. в кінці ст.
Issue Date: 2014
Publisher: Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка
Keywords: національна політика
освітня сфера
національні меншини
Друга Річ Посполита
Галичина
Series/Report no.: Історія;
Abstract: Висвітлено головні аспекти державної освітньої політики Другої Речі Посполитої стосовно непольського населення Галичини. Досліджено міжнародну та польську нормативно-правову базу розвитку культурно-освітньої сфери національних меншин, з’ясовано місце народних і середніх шкіл етнічних груп в освітній системі Польської держави. Показано, що політика полонізації зумовила розбудову мережі польського шкільництва, покликаного прищеплювати учням польський національний дух.
Освещены основные аспекты государственной образовательной политики Второй Речи Посполитой по отношению к непольскому населению Галичины. Исследована международная и польская нормативно-правовая база развития культурно-образовательной сферы национальных меньшинств, выяснено место народных и средних школ этнических групп в образовательной системе Польского государства. Показано, что политика полонизации обусловила развитие сети польских школ, призванных прививать ученикам польский национальный дух.
The article highlights some key aspects of the state educational policy of the Second Polish Republic in relation to the non-Polish population of Galicia. International and Polish legal frameworks of cultural and educational spheres of national minorities are studied to determine the ethnic groups’ public and secondary schools niche in the educational system of the Polish state. It is shown that policy of polonization has led to development of the Polish schools network designed to instill the Polish national spirit into students.
URI: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/7611
Appears in Collections:Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету ім. В. Гнатюка. Сер. Історія. 2014. Вип. 2, ч. 1

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Ruda.pdf238,33 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.