Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/7611
Назва: Національна політика Другої Речі Посполитої в освітній сфері (на прикладі Галичини)
Інші назви: Национальная политика Второй Речи Посполитой в образовательной сфере (на примере Галичины)
National policy of Second Polish Republic in educational sphere (case of Galicia)
Автори: Руда, Оксана
Бібліографічний опис: Руда, О. Національна політика Другої Речі Посполитої в освітній сфері (на прикладі Галичини) / Оксана Руда // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Історія. – 2014. – Вип. 2, ч. 1. – С. 142–147. – Бібліогр. в кінці ст.
Дата публікації: 2014
Видавництво: Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка
Ключові слова: національна політика
освітня сфера
національні меншини
Друга Річ Посполита
Галичина
Серія/номер: Історія;
Короткий огляд (реферат): Висвітлено головні аспекти державної освітньої політики Другої Речі Посполитої стосовно непольського населення Галичини. Досліджено міжнародну та польську нормативно-правову базу розвитку культурно-освітньої сфери національних меншин, з’ясовано місце народних і середніх шкіл етнічних груп в освітній системі Польської держави. Показано, що політика полонізації зумовила розбудову мережі польського шкільництва, покликаного прищеплювати учням польський національний дух.
Освещены основные аспекты государственной образовательной политики Второй Речи Посполитой по отношению к непольскому населению Галичины. Исследована международная и польская нормативно-правовая база развития культурно-образовательной сферы национальных меньшинств, выяснено место народных и средних школ этнических групп в образовательной системе Польского государства. Показано, что политика полонизации обусловила развитие сети польских школ, призванных прививать ученикам польский национальный дух.
The article highlights some key aspects of the state educational policy of the Second Polish Republic in relation to the non-Polish population of Galicia. International and Polish legal frameworks of cultural and educational spheres of national minorities are studied to determine the ethnic groups’ public and secondary schools niche in the educational system of the Polish state. It is shown that policy of polonization has led to development of the Polish schools network designed to instill the Polish national spirit into students.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/7611
Розташовується у зібраннях:Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету ім. В. Гнатюка. Сер. Історія. 2014. Вип. 2, ч. 1

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Ruda.pdf238,33 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.