Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/8256
Назва: Критерії сформованості соціально-педагогічної компетентності майбутнього вчителя початкових класів інклюзивного навчання у загальноосвітній школі
Інші назви: Критерии сформированности социально-педагогической компетентности будущего учителя начальных классов инклюзивного обучения в общеобразовательной школе
Criteria of Formation of Social-Pedagogical Competence of Future Primary School Teachers in Inclusive Secondary School
Автори: Шевців, Зоя
Бібліографічний опис: Шевців, З. Критерії сформованості соціально-педагогічної компетентності майбутнього вчителя початкових класів інклюзивного навчання у загальноосвітній школі / Зоя Шевців // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка. – 2017. – № 1. – С. 42–48. – Бібліогр.в кінці ст.
Дата публікації: 2017
Видавництво: Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка
Ключові слова: критерії
показники
рівні
соціально-педагогічна компетентність
майбутній вчитель початкових класів інклюзивного навчання у загальноосвітній школі
Серія/номер: Педагогіка;
Короткий огляд (реферат): Визначено необхідність формування соціально-педагогічної компетентності майбутнього вчителя початкових класів інклюзивного навчання в загальноосвітній школі (ЗОШ). Розкрито сутність вказаної компетентності та охарактеризовано її структурні компоненти. На основі аналізу сучасних досліджень визначено критерії і параметри оцінювання рівнів сформованості соціально-педагогічної компетентності майбутнього вчителя початкових класів інклюзивного навчання в умовах ЗОШ. Встановлено три рівні соціально-педагогічної компетентності майбутнього вчителя, котрий буде працювати з молодшими школярами в умовах інклюзивного навчання: достатній, середній і високий. Охарактеризовано складові зазначених рівнів цієї компетентності.
Определена необходимость формирования социально-педагогической компетентности будущего учителя начальных классов инклюзивного обучения в общеобразовательной школе. Раскрыта сущность указанной компетентности и охарактеризованы ее структурные компоненты. На основе анализа современных исследований выделены критерии и параметры оценки уровней сформированности социально-педагогической компетентности будущего учителя начальных классов инклюзивного обучения общеобразовательной школы. Установлены три уровня социально-педагогической компетентности будущего учителя, который будет работать с младшими школьниками в условиях инклюзивного обучения: достаточный, средний и высокий. Охарактеризованы составляющие компоненты указанных уровней этой компетентности.
The article aims to justify the formation of criteria and indicators of social-pedagogical competence of the future teachers of primary school of inclusive comprehensive school and to determine its level of development. The objectives are to determine the status of the development problems of professional competence of teachers in inclusive education; essence and structural components of social-pedagogical competence of future primary school teacher of inclusive comprehensive school; criteria, indicators and levels of social-pedagogical competence of future primary school teacher of inclusive comprehensive schools. The education system in Ukraine is gradually transition to inclusive education. Inclusive comprehensive school is being created. It requires a highly qualified primary school teacher who co-teaches regulatory children and children with disability. The article is grounded the necessity of social-pedagogical competence of future teachers of primary school of inclusive comprehensive schools. The essence of social-pedagogical competence of future primary school teacher of inclusive comprehensive schools is defined. The structural components of social-pedagogical competence are characterized. Scientific papers on the issue of formation of competence of experts in various fields are analyzed. The pronunciation for selection and justification criteria and parameters of formation of professional competence is overviewed. The group of the criteria suggested by various scientists from the evaluation of the formation of professional competence of specialists in different fields is considered. The criteria and parameters of evaluating the levels of social-pedagogical competence of future teachers of primary school in inclusive comprehensive schools are selected on the base of the analysis of modern achievements of scientists. Future prospects of research is in developing of a method of diagnosing the levels of social-pedagogical competence of future primary school teacher in inclusive comprehensive school.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/8256
Розташовується у зібраннях:Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка, 2017, № 1

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Shevtsiv.pdf689,02 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.