Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/8272
Назва: Професійна підготовка бакалаврів у галузі журналістики: досвід університетів США
Інші назви: Профессиональная подготовка бакалавров в области журналистики: опыт университетов США
Professional Bachelor’s Training in Journalism: the U.S. Universities Experience
Автори: Марціхів, Христина
Бібліографічний опис: Марціхів, Х. Професійна підготовка бакалаврів у галузі журналістики: досвід університетів США / Христина Марціхів // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка. – 2017. – № 1. – С. 147–152. – Бібліогр. в кінці ст.
Дата публікації: 2017
Видавництво: Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка
Ключові слова: США
університет
програма підготовки
професійна підготовка
бакалавр
журналістика
Серія/номер: Педагогіка;
Короткий огляд (реферат): Розглянуто процес професійної підготовки майбутніх журналістів у галузі журналістики на прикладі досвіду університетів США. Охарактеризовано стратегії навчання, що використовуються в цих вузах. Розглянуто змістовний і структурно-організаційний компоненти освітніх програм бакалаврів з журналістики. Проаналізовано програми підготовки бакалаврів гуманітарних і технічних наук у галузі журналістики. Визначено основні цикли програм: соціально-гуманітарний; фундаментальний; дисципліни професійного спрямування; навчальні дисципліни за вибором; практична підготовка. Висвітлено спільні та відмінні риси вказаних програм. Визначено переваги та недоліки освітніх програм для майбутніх журналістів, вказані теоретичні і практичні проблеми, які вирішуються для досягнення навчальних цілей в американських університетах.
Рассмотрен процесс профессиональной подготовки будущих журналистов на примере опыта университетов США. Охарактеризованы стратегии обучения, используемые у вузах. Рассмотрены содержательный и структурно-организационный компоненты образовательных программ бакалавров журналистики. Проанализированы программы подготовки бакалавров гуманитарных и технических наук в области журналистики, освещены общие и отличительные черты указанных программ. Определены основные циклы программ: социально-гуманитарный; фундаментальный; дисциплины профессионального направления; дисциплины по выбору; практическая подготовка. Определены преимущества и недостатки образовательных программ для будущих журналистов, указаны теоретические и практические проблемы, которые решаются для достижения учебных целей в американских университетах.
The article dwells upon the problem of specification of structural components, criteria, indicators and levels of professional competence of future journalists. The article analyzes the scientific and methodological works devoted to the professional training of journalists, as well as the approaches for the formation of their professional competence. Features of the programs for the preparation of bachelors of the humanities and technical sciences in the field of journalism are considered. Their main cycles are determined: socio-humanitarian, fundamental, a cycle of disciplines of a professional direction, elective disciplines, as well as practical training. The general and distinctive features in the educational programs for bachelors of the humanities and technical sciences are covered. The author substantiates the process of professional training in journalism on the example of the experience of US universities. The teaching strategies used in the teaching process at US universities are characterized, the substantive, structural and organizational components of the bachelor’s educational program in the field of journalism are considered. The advantages and disadvantages of curricula are determined, and theoretical and practical problems that need to be solved to achieve the completeness of scientific knowledge on the subject matter are indicated.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/8272
Розташовується у зібраннях:Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка, 2017, № 1

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Martsihiv.pdf589,72 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.