Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/82
Назва: До питань упровадження дистанційного навчання та ролі оцінного фрейму
Інші назви: К вопросам внедрения дистанционного обучения и роли оценочного фрейма
Questions of the implementation of distance learning and the role of estimated frame
Автори: Завадський, Юрій Романович
Дудін, Олександр Валерійович
Бібліографічний опис: Завадський, Ю. До питань упровадження дистанційного навчання та ролі оцінного фрейму / Ю. Завадський, О. Дудін // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету ім. В. Гнатюка. Сер. Педагогіка / гол. ред. Г. Терещук. – Тернопіль, 2011. – № 1. – С. 159-165.
Дата публікації: бер-2011
Видавництво: Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка
Ключові слова: технології Веб 2.0
система Moodle
Короткий огляд (реферат): Представлено рекомендації щодо організації дистанційного навчання та ролі програмного забез-печення. Охарактеризовано систему дистанційного навчання Moodle, а також технології Веб 2.0. З’ясовано переваги та недоліки впровадження дистанційного навчання. Висвітлено питання про авто-рські права під час впровадження електронних курсів. Розглянуто основні принципи та методи підвищення мотивації у студентів.
Представлены рекомендации по организации дистанционного обучения и роли программного обе-спечения. Охарактеризована система дистанционного обучения Moodle, а также технологии Веб 2.0. Выяснено преимущества и недостатки внедрения дистанционного обучения. Рассмотрены вопросы ав-торских прав при внедрении электронных курсов. Рассмотрены основные принципы и методы повыше-ния мотивации у студентов
Recommendations for distance education and the role of software are presented. The Moodle system of distance learning, as well as Web 2.0 technology are charactirized. The advantages and disadvantages of dis-tance learning implementation are discussed. The copyright question of implementation the electronic resources is highlighted. The basic principles and methods of increasing students’ motivation are shown.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/82
Власник авторського права: © "Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету ім. В. Гнатюка"
Розташовується у зібраннях:Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка, 2011, № 1
Наукові публікації працівників кафедри інформатики і методики її викладання

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Zavadskuj_Dudin.pdf242,93 kBUnknownПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.