Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/8788
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorРадчук, Галина Кіндратівна-
dc.date.accessioned2018-04-13T09:00:05Z-
dc.date.available2018-04-13T09:00:05Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationРадчук Г. Культурно-психологічний підхід в контексті сімейного виховання / Галина Радчук // Матеріали VI Міжнародної науково-практичної конференції, присвяченої Дню слов’янської писемності та культури "Слов’янський світ: видатні дослідники" – Ужгород ; ТОВ РІК-У, 2017. – С. 222–228.uk_UA
dc.identifier.isbn978-617-7404-37-7-
dc.identifier.urihttp://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/8788-
dc.description.abstractУ статті обґрунтовуються концептуальні засади культурно-психологічного го підходу у сімейному вихованні та аналізуються методичні аспекти його реалізації у педагогічній практиці. Культура розглядається як середовище, яке вирощує і живить розвиток особистості. Обґрунтовується освітній діалог, як адекватна і культурно доцільна форма навчання, спрямована на перетворення внутрішнього, духовного досвіду батьків та майбутніх батьків та набуття нового у царині сімейного виховання.uk_UA
dc.description.abstractВ статье обосновываются концептуальные основания культурно-психологического подхода в семейном воспитании и анализируются методические аспекты его реализации в педагогической практике. Культура рассматривается как среда, которая выращивает и питает развитие личности. Обосновывается образовательный диалог, как адекватная и культуросообразная форма обучения, направленная на превращение внутреннего, духовного опыта родителей та будущих родителей и приобретение нового в сфере семейного воспитания.uk_UA
dc.description.abstractThe article presents conceptual basis of cultural and psychological approach in family education and analyzes the methodological aspects of its implementation in teaching practice. Culture is seen as an environment that cultivates and nourishes personal development. The author argues that educational dialogue is an adequate and culturally appropriate form of education aimed at transformation of internal spiritual experiences of parents and future parents and acquisition of new ones in the field of family education.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherТОВ РІК-Уuk_UA
dc.subjectкультураuk_UA
dc.subjectдіалогuk_UA
dc.subjectосвітній діалогuk_UA
dc.subjectсімейне вихованняuk_UA
dc.subjectособистістьuk_UA
dc.subjectкультураuk_UA
dc.subjectдиалогuk_UA
dc.subjectобразовательный диалогuk_UA
dc.subjectсемейное воспитаниеuk_UA
dc.subjectличностьuk_UA
dc.subjectcultureuk_UA
dc.subjectdialogueuk_UA
dc.subjectdialogue educationuk_UA
dc.subjectfamily educationuk_UA
dc.subjectpersonalityuk_UA
dc.titleКультурно-психологічний підхід в контексті сімейного вихованняuk_UA
dc.title.alternativeКультурно-психологический подход в контексте семейного воспитанияuk_UA
dc.title.alternativeCultural and psychological approach in the context of family educationuk_UA
dc.typeConference Abstractuk_UA
Располагается в коллекциях:Тези конференцій

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Radchuk 3.pdf3,38 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.