Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/8788
Title: Культурно-психологічний підхід в контексті сімейного виховання
Other Titles: Культурно-психологический подход в контексте семейного воспитания
Cultural and psychological approach in the context of family education
Authors: Радчук, Галина Кіндратівна
Bibliographic description (Ukraine): Радчук Г. Культурно-психологічний підхід в контексті сімейного виховання / Галина Радчук // Матеріали VI Міжнародної науково-практичної конференції, присвяченої Дню слов’янської писемності та культури "Слов’янський світ: видатні дослідники" – Ужгород ; ТОВ РІК-У, 2017. – С. 222–228.
Issue Date: 2017
Publisher: ТОВ РІК-У
Keywords: культура
діалог
освітній діалог
сімейне виховання
особистість
культура
диалог
образовательный диалог
семейное воспитание
личность
culture
dialogue
dialogue education
family education
personality
Abstract: У статті обґрунтовуються концептуальні засади культурно-психологічного го підходу у сімейному вихованні та аналізуються методичні аспекти його реалізації у педагогічній практиці. Культура розглядається як середовище, яке вирощує і живить розвиток особистості. Обґрунтовується освітній діалог, як адекватна і культурно доцільна форма навчання, спрямована на перетворення внутрішнього, духовного досвіду батьків та майбутніх батьків та набуття нового у царині сімейного виховання.
В статье обосновываются концептуальные основания культурно-психологического подхода в семейном воспитании и анализируются методические аспекты его реализации в педагогической практике. Культура рассматривается как среда, которая выращивает и питает развитие личности. Обосновывается образовательный диалог, как адекватная и культуросообразная форма обучения, направленная на превращение внутреннего, духовного опыта родителей та будущих родителей и приобретение нового в сфере семейного воспитания.
The article presents conceptual basis of cultural and psychological approach in family education and analyzes the methodological aspects of its implementation in teaching practice. Culture is seen as an environment that cultivates and nourishes personal development. The author argues that educational dialogue is an adequate and culturally appropriate form of education aimed at transformation of internal spiritual experiences of parents and future parents and acquisition of new ones in the field of family education.
URI: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/8788
ISBN: 978-617-7404-37-7
Appears in Collections:Тези конференцій

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Radchuk 3.pdf3,38 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.