Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/8788
Название: Культурно-психологічний підхід в контексті сімейного виховання
Другие названия: Культурно-психологический подход в контексте семейного воспитания
Cultural and psychological approach in the context of family education
Авторы: Радчук, Галина Кіндратівна
Библиографическое описание: Радчук Г. Культурно-психологічний підхід в контексті сімейного виховання / Галина Радчук // Матеріали VI Міжнародної науково-практичної конференції, присвяченої Дню слов’янської писемності та культури "Слов’янський світ: видатні дослідники" – Ужгород ; ТОВ РІК-У, 2017. – С. 222–228.
Дата публикации: 2017
Издательство: ТОВ РІК-У
Ключевые слова: культура
діалог
освітній діалог
сімейне виховання
особистість
культура
диалог
образовательный диалог
семейное воспитание
личность
culture
dialogue
dialogue education
family education
personality
Краткий осмотр (реферат): У статті обґрунтовуються концептуальні засади культурно-психологічного го підходу у сімейному вихованні та аналізуються методичні аспекти його реалізації у педагогічній практиці. Культура розглядається як середовище, яке вирощує і живить розвиток особистості. Обґрунтовується освітній діалог, як адекватна і культурно доцільна форма навчання, спрямована на перетворення внутрішнього, духовного досвіду батьків та майбутніх батьків та набуття нового у царині сімейного виховання.
В статье обосновываются концептуальные основания культурно-психологического подхода в семейном воспитании и анализируются методические аспекты его реализации в педагогической практике. Культура рассматривается как среда, которая выращивает и питает развитие личности. Обосновывается образовательный диалог, как адекватная и культуросообразная форма обучения, направленная на превращение внутреннего, духовного опыта родителей та будущих родителей и приобретение нового в сфере семейного воспитания.
The article presents conceptual basis of cultural and psychological approach in family education and analyzes the methodological aspects of its implementation in teaching practice. Culture is seen as an environment that cultivates and nourishes personal development. The author argues that educational dialogue is an adequate and culturally appropriate form of education aimed at transformation of internal spiritual experiences of parents and future parents and acquisition of new ones in the field of family education.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/8788
ISBN: 978-617-7404-37-7
Располагается в коллекциях:Тези конференцій

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Radchuk 3.pdf3,38 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.