Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/8788
Назва: Культурно-психологічний підхід в контексті сімейного виховання
Інші назви: Культурно-психологический подход в контексте семейного воспитания
Cultural and psychological approach in the context of family education
Автори: Радчук, Галина Кіндратівна
Бібліографічний опис: Радчук Г. Культурно-психологічний підхід в контексті сімейного виховання / Галина Радчук // Матеріали VI Міжнародної науково-практичної конференції, присвяченої Дню слов’янської писемності та культури "Слов’янський світ: видатні дослідники" – Ужгород ; ТОВ РІК-У, 2017. – С. 222–228.
Дата публікації: 2017
Видавництво: ТОВ РІК-У
Ключові слова: культура
діалог
освітній діалог
сімейне виховання
особистість
культура
диалог
образовательный диалог
семейное воспитание
личность
culture
dialogue
dialogue education
family education
personality
Короткий огляд (реферат): У статті обґрунтовуються концептуальні засади культурно-психологічного го підходу у сімейному вихованні та аналізуються методичні аспекти його реалізації у педагогічній практиці. Культура розглядається як середовище, яке вирощує і живить розвиток особистості. Обґрунтовується освітній діалог, як адекватна і культурно доцільна форма навчання, спрямована на перетворення внутрішнього, духовного досвіду батьків та майбутніх батьків та набуття нового у царині сімейного виховання.
В статье обосновываются концептуальные основания культурно-психологического подхода в семейном воспитании и анализируются методические аспекты его реализации в педагогической практике. Культура рассматривается как среда, которая выращивает и питает развитие личности. Обосновывается образовательный диалог, как адекватная и культуросообразная форма обучения, направленная на превращение внутреннего, духовного опыта родителей та будущих родителей и приобретение нового в сфере семейного воспитания.
The article presents conceptual basis of cultural and psychological approach in family education and analyzes the methodological aspects of its implementation in teaching practice. Culture is seen as an environment that cultivates and nourishes personal development. The author argues that educational dialogue is an adequate and culturally appropriate form of education aimed at transformation of internal spiritual experiences of parents and future parents and acquisition of new ones in the field of family education.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/8788
ISBN: 978-617-7404-37-7
Розташовується у зібраннях:Тези конференцій

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Radchuk 3.pdf3,38 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.