Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/926
Назва: Основні концепції мультикультурної освіти у контексті підготовки вчителя іноземних мов
Інші назви: Основные концепции мультикультурного образования в контексте подготовки учителя иностранных языков
Basic concepts of multicultural education in the context of preparing teachers of foreign languages
Автори: Ольхович, Оксана Володимирівна
Бібліографічний опис: Ольхович, О. Основні концепції мультикультурної освіти у контексті підготовки вчителя іноземних мов / О. Ольхович // Наукові записки ТНПУ ім. В. Гнатюка. Сер. Педагогіка / редкол. : М. Вашуленко, А. Вихрущ, Л. Вознюк, В. Кравець, В. Мадзігон, Г. Терещук та ін. – Тернопіль, 2009. – № 2. – С. 155-159.
Дата публікації: чер-2009
Видавництво: Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка
Ключові слова: концепції мультикультурної освіти
підготовка вчителя
іноземна мова
Короткий огляд (реферат): У статті розкрито основні концепції мультикультурної освіти у контексті підготовки вчителя іноземних мов, проаналізовано їх розвиток у США, Канаді та Австралії, – країнах із багатим досвідом у застосуванні ідей мультикультурної освіти. Обгрунтовано важливість втілення елементів мультикультурної освіти у компоненти процесу навчання, насамперед у навчальні плани та методи навчання.
В статье раскрыто основные концепции мультикультурного образования в контексте подготовки учителя иностранных языков, проанализировано их развитие в США, Канаде и Австралии, –станах с ценным опытом использования идей мультикультурного образования. Обосновано важность внедрения элементов мультикультурного образования в компоненты процесса обучения, прежде всего в учебные планы и методы обучения..
The article deals with the key concepts of multicultural education in the context of foreign languages teacher training, analysis of their development in the USA, Canada and Australia, – the countries with rich experience in implementation of multicultural education ideas.The importance of implementing the elements of multicultural education into the components of study process, curricula and methods of teaching in particular, is grounded.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/926
Власник авторського права: © "Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету ім. В. Гнатюка"
Розташовується у зібраннях:Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка, 2009, № 2

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Olxovuch.pdf96,46 kBUnknownПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.