Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/938
Название: Особливості методики визначення рівнів сформованості дидактичної культури викладача вищого військового навчального закладу
Другие названия: Особенности методики определения уровней сформированности дидактической культуры преподавателя высшего военного учебного заведения
Features of the method for determining levels of formation didactic culture teacher higher military educational institution
Авторы: Морозов, Сергій Миколайович
Синчишина, Олена Анатоліївна
Библиографическое описание: Морозов, С. Особливості методики визначення рівнів сформованості дидактичної культури викладача вищого військового навчального закладу / С. Морозов, О. Синчишина // Наукові записки ТНПУ ім. В. Гнатюка. Сер. Педагогіка / редкол. : М. Вашуленко, А. Вихрущ, Л. Вознюк, В. Кравець, В. Мадзігон, Г. Терещук та ін. – Тернопіль, 2009. – № 2. – С. 220-223.
Дата публикации: июн-2009
Издательство: Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка
Ключевые слова: методика визначення рівня сформованості
дидактична культура викладача
вищий військовий навчальний заклад
Краткий осмотр (реферат): У статті представлено обґрунтування основних складових методики визначення рівнів сформованості дидактичної культури викладачів військового вищого навчального закладу( робота експертів, розробка оцінювання рівнів сформованості окремих показників дидактичної культури, охарактеризовано ознаки високого, середнього і низького рівнів сформованості зазначеної культури та засоби визначення рівнів її сформованості.
В статье представлено обоснование основных составляющих методики определения уровней сформированости дидактической культуры преподавателей военного высшего учебного заведения (работа экспертов, разработка оценки уровней сформированности отдельных показателей дидактической культуры, дана характеристика признаков высокого, среднего и низкого уровней сформированнлости такой культуры и средства определения уровней ее сформированности.
This paper presents the study of basic components of a methodology for determining levels of didactic culture of teachers formed a military institution of higher education (the experts, the development of assessment levels formed separate indicators didactic culture, characterized by signs of high, Medium and low levels of this formation of culture and means of determining the levels of formed.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/938
Владелец авторского права: © "Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету ім. В. Гнатюка"
Располагается в коллекциях:Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка, 2009, № 2

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Morozov.pdf98,18 kBUnknownПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.