Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/938
Назва: Особливості методики визначення рівнів сформованості дидактичної культури викладача вищого військового навчального закладу
Інші назви: Особенности методики определения уровней сформированности дидактической культуры преподавателя высшего военного учебного заведения
Features of the method for determining levels of formation didactic culture teacher higher military educational institution
Автори: Морозов, Сергій Миколайович
Синчишина, Олена Анатоліївна
Бібліографічний опис: Морозов, С. Особливості методики визначення рівнів сформованості дидактичної культури викладача вищого військового навчального закладу / С. Морозов, О. Синчишина // Наукові записки ТНПУ ім. В. Гнатюка. Сер. Педагогіка / редкол. : М. Вашуленко, А. Вихрущ, Л. Вознюк, В. Кравець, В. Мадзігон, Г. Терещук та ін. – Тернопіль, 2009. – № 2. – С. 220-223.
Дата публікації: чер-2009
Видавництво: Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка
Ключові слова: методика визначення рівня сформованості
дидактична культура викладача
вищий військовий навчальний заклад
Короткий огляд (реферат): У статті представлено обґрунтування основних складових методики визначення рівнів сформованості дидактичної культури викладачів військового вищого навчального закладу( робота експертів, розробка оцінювання рівнів сформованості окремих показників дидактичної культури, охарактеризовано ознаки високого, середнього і низького рівнів сформованості зазначеної культури та засоби визначення рівнів її сформованості.
В статье представлено обоснование основных составляющих методики определения уровней сформированости дидактической культуры преподавателей военного высшего учебного заведения (работа экспертов, разработка оценки уровней сформированности отдельных показателей дидактической культуры, дана характеристика признаков высокого, среднего и низкого уровней сформированнлости такой культуры и средства определения уровней ее сформированности.
This paper presents the study of basic components of a methodology for determining levels of didactic culture of teachers formed a military institution of higher education (the experts, the development of assessment levels formed separate indicators didactic culture, characterized by signs of high, Medium and low levels of this formation of culture and means of determining the levels of formed.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/938
Власник авторського права: © "Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету ім. В. Гнатюка"
Розташовується у зібраннях:Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка, 2009, № 2

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Morozov.pdf98,18 kBUnknownПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.