Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/946
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Цина, Андрій Юрійович | - |
dc.date.accessioned | 2011-12-01T09:19:50Z | - |
dc.date.available | 2011-12-01T09:19:50Z | - |
dc.date.issued | 2009-05 | - |
dc.identifier.citation | Цина, А. Концептуальні підходи до вивчення динамічних особливостей спрямованості особистості майбутнього вчителя на досягнення цілей професійної підготовки / А. Цина // Наукові записки ТНПУ ім. В. Гнатюка. Сер. Педагогіка / редкол. : М. Вашуленко, А. Вихрущ, Л. Вознюк та ін. – Тернопіль, 2009. – № 3 : Спецвипуск. – С. 25-28. | en_US |
dc.identifier.uri | http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/946 | - |
dc.description.abstract | У статті досліджуються структурні концепції мотивації в особистісно орієнтованій професійній підготовці майбутніх учителів. Пояснюються і прогнозуються практичні і корисні концептуальні напрямки спрямованості особистості на досягнення цілей професійної підготовки. | en_US |
dc.description.abstract | В статье исследуются структурные концепции мотивации в личностно ориентированной профессиональной подготовке будущих учителей. Объясняются и прогнозируются практичные и полезные концептуальные направления направленности личности на достижение целей профессиональной подготовки. | en_US |
dc.description.abstract | The article deals with the structural concept of motivation in personality-oriented training of future teachers. Explained and predicted practical and useful conceptual directions of orientation of the individual to achieve training goals. | en_US |
dc.language.iso | uk | en_US |
dc.publisher | Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка | en_US |
dc.subject | концепьуальні підходи | en_US |
dc.subject | особистість майбутнього вчителя | en_US |
dc.subject | професійна підготовка | en_US |
dc.title | Концептуальні підходи до вивчення динамічних особливостей спрямованості особистості майбутнього вчителя на досягнення цілей професійної підготовки | en_US |
dc.title.alternative | Концептуальные подходы к изучению динамических особенностей направленности личности будущего учителя на достижение целей профессиональной подготовки | en_US |
dc.title.alternative | Conceptual approaches to the study of dynamic characteristics of the future orientation of the individual teacher to achieve the objectives of training | en_US |
dc.type | Article | en_US |
dc.rights.holder | © "Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету ім. В. Гнатюка" | uk |
Розташовується у зібраннях: | Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка, 2009, № 3 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Csuna.pdf | 90,98 kB | Unknown | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.