Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/946
Title: Концептуальні підходи до вивчення динамічних особливостей спрямованості особистості майбутнього вчителя на досягнення цілей професійної підготовки
Other Titles: Концептуальные подходы к изучению динамических особенностей направленности личности будущего учителя на достижение целей профессиональной подготовки
Conceptual approaches to the study of dynamic characteristics of the future orientation of the individual teacher to achieve the objectives of training
Authors: Цина, Андрій Юрійович
Bibliographic description (Ukraine): Цина, А. Концептуальні підходи до вивчення динамічних особливостей спрямованості особистості майбутнього вчителя на досягнення цілей професійної підготовки / А. Цина // Наукові записки ТНПУ ім. В. Гнатюка. Сер. Педагогіка / редкол. : М. Вашуленко, А. Вихрущ, Л. Вознюк та ін. – Тернопіль, 2009. – № 3 : Спецвипуск. – С. 25-28.
Issue Date: May-2009
Publisher: Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка
Keywords: концепьуальні підходи
особистість майбутнього вчителя
професійна підготовка
Abstract: У статті досліджуються структурні концепції мотивації в особистісно орієнтованій професійній підготовці майбутніх учителів. Пояснюються і прогнозуються практичні і корисні концептуальні напрямки спрямованості особистості на досягнення цілей професійної підготовки.
В статье исследуются структурные концепции мотивации в личностно ориентированной профессиональной подготовке будущих учителей. Объясняются и прогнозируются практичные и полезные концептуальные направления направленности личности на достижение целей профессиональной подготовки.
The article deals with the structural concept of motivation in personality-oriented training of future teachers. Explained and predicted practical and useful conceptual directions of orientation of the individual to achieve training goals.
URI: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/946
Copyright owner: © "Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету ім. В. Гнатюка"
Appears in Collections:Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка, 2009, № 3

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Csuna.pdf90,98 kBUnknownView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.