Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/946
Назва: Концептуальні підходи до вивчення динамічних особливостей спрямованості особистості майбутнього вчителя на досягнення цілей професійної підготовки
Інші назви: Концептуальные подходы к изучению динамических особенностей направленности личности будущего учителя на достижение целей профессиональной подготовки
Conceptual approaches to the study of dynamic characteristics of the future orientation of the individual teacher to achieve the objectives of training
Автори: Цина, Андрій Юрійович
Бібліографічний опис: Цина, А. Концептуальні підходи до вивчення динамічних особливостей спрямованості особистості майбутнього вчителя на досягнення цілей професійної підготовки / А. Цина // Наукові записки ТНПУ ім. В. Гнатюка. Сер. Педагогіка / редкол. : М. Вашуленко, А. Вихрущ, Л. Вознюк та ін. – Тернопіль, 2009. – № 3 : Спецвипуск. – С. 25-28.
Дата публікації: тра-2009
Видавництво: Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка
Ключові слова: концепьуальні підходи
особистість майбутнього вчителя
професійна підготовка
Короткий огляд (реферат): У статті досліджуються структурні концепції мотивації в особистісно орієнтованій професійній підготовці майбутніх учителів. Пояснюються і прогнозуються практичні і корисні концептуальні напрямки спрямованості особистості на досягнення цілей професійної підготовки.
В статье исследуются структурные концепции мотивации в личностно ориентированной профессиональной подготовке будущих учителей. Объясняются и прогнозируются практичные и полезные концептуальные направления направленности личности на достижение целей профессиональной подготовки.
The article deals with the structural concept of motivation in personality-oriented training of future teachers. Explained and predicted practical and useful conceptual directions of orientation of the individual to achieve training goals.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/946
Власник авторського права: © "Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету ім. В. Гнатюка"
Розташовується у зібраннях:Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка, 2009, № 3

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Csuna.pdf90,98 kBUnknownПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.