Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/949
Title: Психолінгвістичні передумови формування англомовної комунікативної компетенції студентів технічних спеціальностей засобами інтенсивного навчання
Other Titles: Психолингвистические предпосылки формирования англоязычной коммуникативной компетенции студентов технических специальностей средствами интенсивного обучения
Psycholinguistic prerequisites for the formation of English communicative competence of students of technical professions by means of intensive training
Authors: Тишко, Наталія Миколаївна
Bibliographic description (Ukraine): Тишко, Н. Психолінгвістичні передумови формування англомовної комунікативної компетенції студентів технічних спеціальностей засобами інтенсивного навчання / Н. Тишко // Наукові записки ТНПУ ім. В. Гнатюка. Сер. Педагогіка / редкол. : М. Вашуленко, А. Вихрущ, Л. Вознюк та ін. – Тернопіль, 2009. – № 3 : Спецвипуск. – С. 35-40.
Issue Date: May-2009
Publisher: Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка
Keywords: психолінгвістичні передумови
англомовна комунікативна компетенція
технічні спеціальності
засоби інтенсивного навчання
Abstract: У статті визначені психолінгвістичні передумови формування англомовної комунікативної компетенції у студентів технічних спеціальностей. Проаналізовано програму «АМПС» та узагальнено сучасні підходи психологів і психолінгвістів щодо висвітленої проблеми. Охарактеризовано складові мовленнєвої діяльності і визначені умови запуску мовленнєвого механізму.
В статье определены психолингвистические предпосылки формирования англоязычной коммуникативной компетенции у студентов технических специальностей. Проанализированы программу «АМПС» и обобщены современные подходы психологов и психолингвистов по освещенной проблемы. Охарактеризованы составляющие речевой деятельности и определены условия запуска речевого механизма.
The article identified psycholinguistic prerequisites of forming communicative competence in English-speaking students of technical specialties. Analyzed program "AMPS" and summarized current approaches to psychologists and psyholinhvistiv These types of problems. Characterized components of speech activity and determine the conditions start speech mechanism.
URI: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/949
Copyright owner: © "Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету ім. В. Гнатюка"
Appears in Collections:Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка, 2009, № 3

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Tuchko.pdf102,29 kBUnknownView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.