Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/949
Назва: Психолінгвістичні передумови формування англомовної комунікативної компетенції студентів технічних спеціальностей засобами інтенсивного навчання
Інші назви: Психолингвистические предпосылки формирования англоязычной коммуникативной компетенции студентов технических специальностей средствами интенсивного обучения
Psycholinguistic prerequisites for the formation of English communicative competence of students of technical professions by means of intensive training
Автори: Тишко, Наталія Миколаївна
Бібліографічний опис: Тишко, Н. Психолінгвістичні передумови формування англомовної комунікативної компетенції студентів технічних спеціальностей засобами інтенсивного навчання / Н. Тишко // Наукові записки ТНПУ ім. В. Гнатюка. Сер. Педагогіка / редкол. : М. Вашуленко, А. Вихрущ, Л. Вознюк та ін. – Тернопіль, 2009. – № 3 : Спецвипуск. – С. 35-40.
Дата публікації: тра-2009
Видавництво: Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка
Ключові слова: психолінгвістичні передумови
англомовна комунікативна компетенція
технічні спеціальності
засоби інтенсивного навчання
Короткий огляд (реферат): У статті визначені психолінгвістичні передумови формування англомовної комунікативної компетенції у студентів технічних спеціальностей. Проаналізовано програму «АМПС» та узагальнено сучасні підходи психологів і психолінгвістів щодо висвітленої проблеми. Охарактеризовано складові мовленнєвої діяльності і визначені умови запуску мовленнєвого механізму.
В статье определены психолингвистические предпосылки формирования англоязычной коммуникативной компетенции у студентов технических специальностей. Проанализированы программу «АМПС» и обобщены современные подходы психологов и психолингвистов по освещенной проблемы. Охарактеризованы составляющие речевой деятельности и определены условия запуска речевого механизма.
The article identified psycholinguistic prerequisites of forming communicative competence in English-speaking students of technical specialties. Analyzed program "AMPS" and summarized current approaches to psychologists and psyholinhvistiv These types of problems. Characterized components of speech activity and determine the conditions start speech mechanism.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/949
Власник авторського права: © "Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету ім. В. Гнатюка"
Розташовується у зібраннях:Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка, 2009, № 3

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Tuchko.pdf102,29 kBUnknownПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.