Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/978
Назва: Розвиток просторового мислення майбутніх інженерів-педагогів під час вивчення дисциплін графічного циклу
Інші назви: Развитие пространственного мышления будущих инженеров-педагогов при изучении дисциплин графического цикла
The development of spatial thinking future engineers-teachers in the study subjects graphical cycle
Автори: Гаврищак, Галина Романівна
Бібліографічний опис: Гаврищак, Г. Розвиток просторового мислення майбутніх інженерів педагогів під час вивчення дисциплін графічного циклу / Г. Гаврищак // Наукові записки ТНПУ ім. В. Гнатюка. Сер. Педагогіка / редкол. : М. Вашуленко, А. Вихрущ, Л. Вознюк та ін. – Тернопіль, 2009. – № 3 : Спецвипуск. – С. 165-170.
Дата публікації: тра-2009
Видавництво: Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка
Ключові слова: просторове мислення
інженер-педагог
графічний цикл
Короткий огляд (реферат): У статті обґрунтовано процес розвитку просторового мислення студентів інженерно-педагогічного напрямку підготовки при вивченні ними дисциплін графічного циклу. Охарактеризовано основні критерії, а також експериментального визначено рівень його розвитку у майбутніх інженерів-педагогів і розроблено типологію студентів залежно від зазначеного показника мислительної діяльності.
В статье обоснована процесс развития пространственного мышления студентов инженерно-педагогического направления подготовки при изучении ими дисциплин графического цикла. Охарактеризованы основные критерии, а также экспериментального определен уровень его развития у будущих инженеров-педагогов и разработана типология студентов в зависимости от указанного показателя мыслительной деятельности.
The article substantiates the development of spatial thinking students of engineering and pedagogical direction of their subjects in the study of graphic cycle. Characterizes the basic criteria and experimentally determined its level of development of future engineers, teachers and students developed a typology based on this index of the intellectual activity.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/978
Власник авторського права: © "Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету ім. В. Гнатюка"
Розташовується у зібраннях:Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка, 2009, № 3

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Gavruchsak.pdf123,05 kBUnknownПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.