Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/9945
Назва: Особливості вивчення проектування та виготовлення виробів на уроках технологій
Автори: Кричко, П.
Бібліографічний опис: Кричко, П. Особливості вивчення проектування та виготовлення виробів на уроках технологій / П. Кричко // Студентський науковий вісник Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. - 2013. - Вип. 31. - С. 118–119. - Бібліогр. в кінці ст.
Дата публікації: 2013
Видавництво: Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка
Ключові слова: проектування
виготовлення виробів
урок технологій
Короткий огляд (реферат): Сучасний етап розвитку школи передбачає застосування в освітній галузі “Технологія” нової проектно-технологічної системи навчання; урізноманітнення методичних підходів; розробки нових програм і варіативних модулів; профільне навчання старшокласників. Поряд із позитивними змінами хвилює зменшення кількості годин трудової підготовки, оскільки саме на цих уроках учні можуть проявляти творчість, майстерність, усвідомити роль праці в своєму житті. Мета статті – на основі аналізу змісту навчання старшокласників на уроках технологій виділити особливості вивчення проектування та виготовлення предметів інтер'єру. Типовими навчальними планами для загальноосвітніх навчальних закладів на вивчення предмету «Технології» передбачено: у 10-11 класах (незалежно від профілю) – 1 год. на тиждень; а у класах технологічного профілю – 6 год. на тиждень.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/9945
Розташовується у зібраннях:Студентський науковий вісник Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Вип. 31.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
39Kruchko.pdf61,47 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.